Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fodboldtræning - Gabriel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:07 pm

Angel kørte med klatten. Bolden var hans og som stjernespilleren var det hans ansvar at sørge for at score målene, imens de andre angribere distraherede modstanderens. Det havde da i hvert fald været den perfekte plan, indtil at Reyes ikke havde dækket en af modstanderens angribere ordentligt og det var lykkedes ham at få bolden fra Angel. Angel havde dog hurtigt været efter ham og været lige ved at få bolden fra ham, da Reyes, igen havde blandet sig og var løbet direkte ind i Angel og væltet dem begge. Modstanderen havde scoret og der var ikke blevet straffe da det var en fra hans hold der havde tacklet ham ulovligt ”så se dog hvad du laver!” udbrød han rasende og gav Gabriel et hårdt skub for at få ham af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:11 pm

Gabriel blev skubbet væk og knurrede vredt, "Ja, jeg skal se mig for, så du ikke løber blindt ind i mig en anden gang. Undskyld, jeg troede godt du kunne finde ud af se, hvor du satte fødderne" svarede han spydigt tilbage og svarede igen med et skub for at markere sig
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:21 pm

”Mit syn er perfuckingfekt” snerrede Angel og da han var på vej op og stå, forsøgte at få skubbet Gabriel (hvis han også var på vej op) ned på jorden igen ”jeg kan finde ud af at spille fodbold”
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:32 pm

Gabriel fnøs og skubbede tilbage, da Angel midlertidgt hindrede ham fra at komme op, "Ja, det kan jeg se .. er det en ny finte du arbejder på?" spurgte han sarkastisk, "Jeg er sikker på den ville forvirre modstanderen"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:35 pm

”Listen Bambi, just keep your distance when I got the ball” e_e sagde Angel vredt

Træneren piftede med fløjten og kaldte Gabriel og Angel til sig -_o’
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:43 pm

Gabriel fnøs af ham, "Hvis du så dig for, før du løb hovedløs ind i dine medspillere, ville det ikke være et problem" sagde han og gik vredt mod træneren
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:46 pm

Angel snerrede af ham og ville have skubbet ham igen, hvis ikke træneren havde set strengt på dem "hvad tror I at I laver der ude? Hvor mange gange skal jeg fortælle jer det? Hvad er vi?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:53 pm

Gabriel hævede et øjenbryn og så mod Angela, "Den tror jeg var til dig" sagde han, "Jeg ved du har lidt svært ved at huske lange sætninger"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 10:57 pm

"Det er en hård vej når man er omgivet af talentløshed?" spurgte Angel

Træneren sukkede og så surt på dem "vi er et hold" sagde han strengt "now I don't care who did what. You boys don't have to like each other, but you have to play together. 3 runder rundt om banen, nu, ingen diskussion." han piftede i fløjten
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 11:05 pm

Gabriel fnøs og så surt på Angel, "Så må vi se om du kan komme rundt uden at falde over dine fødder" sagde han og satte i løb rundt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 11:07 pm

Angel fnøs og løb hurtigt afsted, og prøvede at løbe hurtigere end Gabriel...

Træneren sukkede tungt... han piftede igen. Det var da også frustrerende når de bedste af knægtende ikke kunne sammen. Det var sådan noget her der havde gjort Jack til kaptajn. "Ok, resten af jer, tilbage til kampen"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 11:19 pm

Gabriel fnøs og satte tempoet op, han havde ikke tænkt sig at lade Angel komme først e.e
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 11:21 pm

Angel fnøs og løb afsted, bestemt ikke tænkt sig at lade Gabriel komme først e_e

De andre spillede fodbold...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitimeTors Mar 15, 2018 11:26 pm

Gabriel pressede sig til det yderste for at komme først!

//og out!//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fodboldtræning - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Fodboldtræning - Gabriel   Fodboldtræning - Gabriel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fodboldtræning - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So... it didn't go away .. - Gabriel
» Hej Jack! - Gabriel
» .. I fucked up - Gabriel, Jesse
» En date med Gabriel - Jack
» Soccer after dark! - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Udendørsarealerne-
Gå til: