Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I kan se på - Leo, Jack

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:37 am

Lena nikkede og kom til at smile, "Hm .. yeah, det har du nok ret i luv .. hvad elsker du?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:42 am

"Jeg elsker dans" sagde hun tænksomt "og musik"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:44 am

Lena nikkede lidt og rødmede svagt, "Yeah .. d-det kan man også godt se . hvad for noget musik?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:44 am

"Mest metal" sagde hun tænksomt
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:46 am

Lena så nysgerrigt på hende, "Huh .. ej hvor cool .. hvilke bands?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:51 am

"Jeg høre Nightwish" sagde hun "og Gabriel har sørget for jeg har hørt en god del Sabaton.. Hammerfall, selvfølgelig, Týr"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:55 am

Lena nikkede, "Huh ... ej .. Nightwish har jeg hørt om, de er ret fede" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 1:57 am

"Ja, det er de" sagde hun enigt
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:02 am

Lena nikkede og kom til at smile, "Hvad er din yndlingssang med dem? Jeg kan godt lide Saharah"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:06 am

"While your lips are still red" svarede Amélie og så interesseret på Lena "du har hørt Sahara?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:08 am

Lena nikkede, "Yeah, høre dem sådan lidt af og til" sagde hun, "Altså .. jeg ved ikke om de er mit yndlings band eller noget .. høre ellers mest sådan punk og pop" sagde hun og nikkede så, "Det er den der, hvor ham fyren synger, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:08 am

"Jo, det er det" gav hun ret og betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:10 am

Lena nikkede, "Huh, den er også smuk, ja" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:12 am

"Den smukkeste sang jeg har hørt." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:13 am

Lena så lidt overraskede på hende og nikkede så, "Huh .. jo, det har jeg sådan set aldrig tænkt over, hvad der er .."
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:14 am

"Nej, det behøver man heller ikke" sagde Amélie "musik skal nydes ikke sættes i bås"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:16 am

Lena nikkede lidt og kom til at smile, "Yeah, det tror jeg du har ret i .."
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:20 am

Amélie nikkede og betragtede Lena "hvilken musik nyder du?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:22 am

Lena tænkte lidt, "Altså, det er lidt blandet .. jeg høre noget punk, og en smule rock .. og pop, jeg er ret glad for både Aqua og ABBA"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:23 am

Amélie kom til at smile "hm, I am not surprised"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:25 am

Lena nikkede med et grin, "Yeah .. de er altså også gode .. hm .. Rise Against har også nogle fede numre, men de er lidt mere vrede"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:29 am

"Hm, er det er problem?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:31 am

Lena rystede på hovedet, "Nej nej, men det er til et lidt andet mood"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:32 am

Amélie nikkede lidt "ja."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:02 am

Lena nikkede enigt, "De kan være ret fede at træne til"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: I kan se på - Leo, Jack   I kan se på - Leo, Jack - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I kan se på - Leo, Jack
Tilbage til toppen 
Side 8 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Zoo! - Jack
» Hej Jack! - Gabriel
» Biograf - Jack
» En date med Gabriel - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Byen-
Gå til: