Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Besøg hos Moira - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:41 am

Angela fik rettet sig op... med Moiras hvalp i favnen... hun kløede den på mavsen <3 "hm, så det er kvaliteter du værdsætter?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:43 am

Moira så lidt overraskede på ham og nikkede så, "Hm .. det er da kvaliteter det er rart at vide nogen har" sagde hun og nussede hunden, "Især er det nemt når det er dyr .. de forventer ikke noget tilbage man ikke kan give"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:44 am

Angela så lidt overrasket på Moira og rynkede brynene ... "måske kan du give mere end du tror"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:45 am

Moira smilte svagt og rystede lidt på hovedet, "Eller mindre end du tror"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:47 am

Angela rynkede brynene.... hun lagde en hånd på Moiras skulder og så alvorligt på hende "nej, det tror jeg bestemt ikke er tilfældet."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:48 am

Moira rødmede svagt og hævede et øjenbryn af hende, "Hvoran kan du vide det?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:49 am

"Det kan jeg se" sagde hun og rynkede brynene ... hun gav Moiras skulder et blidt klem "du prøver at lægge afstand, men du har massere at give til dem der kan komme tæt på"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:51 am

Moira rødmede lidt mere og rynkede brynene en anelse irriteret, "Hvad mener du med det?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:52 am

"At du holder folk på afstand" sagde hun og lod blikket glide over hendes ansigt "og at du har mindst lige så meget at give som alle andre, mere end mange."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:54 am

Moira hævede et øjenbryn af ham, "Hm, men måske har jeg vigtigere steder at give det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:55 am

"Ja, måske" sagde Angela og rynkede brynene lidt. Hun slap hendes skulder og nussede i stedet hvalpen på maven "men jeg tror nu du møder end en dag som du vil have lyst til at dele det med"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:57 am

Moira rynkede brynene og så lidt på Angel .. hun fik en underlig følelse og kom til at tænke på det Gabriel havde sagt .. med et hovedryst så hun væk. "Jeg tvivler."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 3:59 am

Angela smilede lidt af hende "hm, du er også ung" sagde hun og kløede hvalpen bag øret "der er mange der ikke finder den rigtige før senere, måske når du er uddannet og er et sted med ligesindede"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:00 am

Moira rødmede lidt og rystede på hovedet, "... den slags er ikke for mig" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:01 am

Angela så på hende og smilede svagt af hende "det kan du heldigvis ikke bare beslutte."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:02 am

Moira fnøs og nikkede bestemt, "Jo jeg kan. Det er besværligt og et spild af tid"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:04 am

"Ah Moira, selv du kan ikke bestemme hvem du forelsker dig i" sagde hun lidt drillende "eller hvornår. Den slags finder en når man mindst forventer det."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:04 am

Moira gik et lidt frustreret udtryk i ansigtet, "Hm. Men jeg kan vælge, hvad jeg gør ved det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:11 am

Angela blinkede med øjnene og sukkede blidt "ja, det er selvfølgelig rigtigt.. men forhåbentlig benægter du ikke dig selv kærlighed hvis du finder den" sagde hun og så strengt på hende -_o
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:40 am

Moira hævede et øjenbryn, "jeg benægter ikke mig selv noget jeg ikke ville være bedre foruden"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:42 am

"Sikke noget vås" sagde Angela irriteret "du ville ikke være bedre foruden kærlighed, kærlighed er en smuk ting."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:46 am

Moira sukkede svagt af ham, "hvis man finder den rigtige og de gengælder det, kan det sikkert være ok"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:47 am

"Præcis" sagde hun og nikkede bestemt "så lad være med at sige den slags."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:50 am

Moira sukkede af ham, ".. ja ja da"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 4:51 am

"Godt så" sagde hun tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg hos Moira - Angela
Tilbage til toppen 
Side 2 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Moira O'deorain? - Moira
» Til fest med Angel - Angela
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Angel skal testes - Angela
» Olivia not here - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Byen-
Gå til: