Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjem til Angel - Moira

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:39 pm

Angela havde gjort noget dumt. Hun havde taget hjem før at magien var brudt. Hende og Angel havde ellers aftalt ikke at kontakte deres forældre så meget som muligt før de var tilbage til det normale…

Men så havde hende og Moira manglet en bog som Angela ejede… Angela havde informeret Moira om at hendes søster havde bogen og at den måtte de gerne låne.

Så nu var Angela ved at låse sig ind i sit hus sammen med Moira… som var taget med.


Angelas hus, ingen hund!:
Hjem til Angel - Moira Angela10
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:52 pm

Moira så interesseret på huset og omgivelserne, "Hm .. det er et meget idylisk sted" konstaterede hun med et svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:55 pm

Angela smilede lidt "ja, her er hyggeligt" sagde hun og fik åbnet døren "kom indenfor" bød hun Moira og gik selv ind!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:58 pm

Moira nikkede lidt og gik ind, mens hun så sig om, "Ja, det kan man sige" sagde hun, "Mine forældre ville elske det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:59 pm

"Mine gør også" sagde Angela med et lille smil "det er også et godt område at have børn i" fortsatte hun imens hun gik ind i huset.

"Hallo? Angel skat? Er det dig?" lød en kvindestemme ude fra køkkenet

"crap" mumlede Angela der havde håbet hendes mor var på arbejde!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:06 am

Moira nikkede lidt, "Ja, det kunne jeg forestille mig" sagde hun og så nysgerrigt mod stemmen, "Din mor er hjemme?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:08 am

"Åbenbart" mumlede Angela og ud kom en kvinde, lavere end Moira og Angel og smilede varmt da hun fik øje på dem "ah jeg synes nok jeg hørte nogen, hvordan går det min skat?" spurgte hun og gav Angel et kys på kinden før hun så interesseret på Moira "åh? hvem er din veninde?"

Angel rømmede sig lidt og rødmede svagt af spørgsmålet "hej mor, det her er Moira.. vi arbejder sammen på et projekt i skolen, jeg er bare lige hjemme for at låne en af Angelas bøger"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:11 am

Moira nikkede og rakte høfligt kvinden hånden, "Moira O'Deorain" præsenterede hun sig alvorligt og så kvinden an, "En fornøjelse at møde dig"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:15 am

Angelas mor blinkede med øjnene og smilede varmt. Hun trykkede Moiras hånd "Elena Ziegler, i lige måde" sagde hun og så mod Angel "sikke en høflig, ung dame du har bragt med hjem?"

Angela rømmede sig og nikkede lidt "nå, jeg henter lige bogen..."

Moren rynkede brynene "en af Angelas siger du? Hun bliver ikke glad hvis du tager hendes skolebøger uden at spørge, har du fået lov?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:16 am

Moira så interesseret på Angel, Angela måtte være hans søster ... hun så lidt mod moderen igen og overvejede, hvor tæt de var .. han havde ikke snakket meget om hende
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:18 am

"Det er fint mor, jeg har spurgt hende og jeg skal nok sørge for der ikke sker noget med den" forsikrede Angela

Elena nikkede tilfreds af Angel og så igen Moira an "og I arbejder sammen på en skoleopgave?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:20 am

Moira nikkede og smilte ganske svagt, "Ja, det gør vi" sagde hun og så lidt mod Angel
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:22 am

Angela rødmede svagt "hrm, vi har lidt travlt mor" sagde han

Moren smilede mere og så Moira an "Angel er ellers ikke så tit engageret i skolearbejde, men hvis han er gået til sine søsters bøger så må han have strammet sig lidt op. Jeg husker at det plejer at være første side af wikipedia?"

Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:23 am

Moira kom til at smile lidt og så interesseret på Angel, "Ja, i det tilfælde har han helt bestemt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:26 am

"Det er kun fordi Moira og jeg er kommet i samme gruppe. Det er fordi mine karakterer er dårlige og jeg riskerer at ryge af fodboldholdet. Moira er den bedste i klassen og hjælper mig med at blive på holdet, det mindste jeg kan gøre er at hjælpe" sagde hun

Elena så lidt overrasket på sin modne søn og kom til at smile... hun så lidt interesseret på Moira, en pige, som var kommet med hjem... og som han lavede projekt med?

"Moira, vil du ikke have noget at drikke?" tilbød moren!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:28 am

Moira så Angel lidt an og nikkede kort, det var jo alt sammen meget rigtigt. Så så hun på Angels mor og rynkede brynene lidt .. hun virkede heller ikke som om hun havde regnet med det. "Oh, jo tak" sagde hun, mere fordi hun var interesseret i at lære mere om Angels familie end fordi hun var tørstig
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:29 am

"Jeg sætter noget te over, kom med ind i stuen" sagde moren glad og gik ind

"Mor" klagede Angela og så bekymret mod Moira "du behøver ikke" sagde hun lavmeldt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:31 am

Moira smilte lidt evilly til Angel, "Jeg vil skam gerne snakke med din mor" sagde hun fornøjet og gik med, "Det lyder dejligt, te er noget man får for lidt af"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:37 am

Angela skar en grimasse og fulgte med ind..........................

Moren satte vand over til te og kom ind i stuen med en skål småkager og kopper. Hun vinkede Moira og Angel hen til sofaen og satte sig selv i en blød stol. Der hang et stort familieportræt i stuen!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:38 am

Moira så interesseret på billedet, "Ah .. det må være din søster?" gættede hun og kom til at smile lidt, pigen var lige så smuk som Angel selv, hvis ikke smukkere
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:41 am

"Ah ja, det er Angela" sagde moren med et smil og så op på sine børn "ja, de er jo som hund og kat, men er det ikke alle søskendes forbandelse?"

Angela sukkede blidt af sin mor og satte sig ned "ja, det er Angela" sagde hun og nikkede til Moira....
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:46 am

Moira nikkede lidt og satte sig også, "Hm .. I kommer ikke ud af det med hinanden?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:51 am

Angela tøvede kort "vi deler ikke rigtigt interesser" sagde han "hrm, jeg synes hun er kikset."

Moren rystede lidt på hovedet af sin søn "Angel er glad for fodbold og de fester, Angela er mere til det faglige og mindre grupper af mennesker. Hvilket begge er gode egenskaber, du burde ikke være så hård ved din søster"

Angela sukkede blidt...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:52 am

Moira nikkede lidt og så interesseret Angel an, "Ah .. ja" sagde hun, "Det lyder som Angel" .. eller det plejede det da
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:53 am

"Måske vi ikke skulle snakke om Angela?" spurgte Angela lidt utilpas ved situationen

Moren smilede lidt af Angel "ja ja min skat, jeg henter teen" hun gik ud i køkkenet!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjem til Angel - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjem til Angel - Moira
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe
» Moira O'deorain? - Moira
» Angel er normal - Angel
» Olivia not here - Moira
» Besøg hos Moira - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Andet-
Gå til: