IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Angela

Antal indlæg : 886

IndlægEmne: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 6:13 am

Angela og Moira var i gang med at arbejde på deres projekt... som efterhånden var ved at nærme sig noget man kunne kalde færdigt. Selvfølgelig ikke færdigt men... snart... og det var heldig... for Angela var her snart ikke mere... hun kom nok ikke til at være med til slutningen... hun rømmede sig tøvende og skævede mod hende "uhm.. Moira?"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Moira

Antal indlæg : 820

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 6:14 am

Moira så op fra sit arbejde og rynkede brynene, "ja?" Spurgte hun, lidt forvirret over afbrydelsen
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 6:16 am

Angela tøvede... hun så ned på papirerne og rynkede brynene... hvorfor var det her så svært at sige? Hun tog en dyb indånding og prøvede at lyde... som om hun fortalte sandheden "uhm, fodbold træningen bliver nok lidt hårdere snart"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 6:21 am

Moira rynkede brynene og så hende an, "ah" sagde hun så, "en kamp, formoder jeg?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 6:22 am

"Ah.. ja, præcis" mumlede hun "og uhm, ja, jeg kan nok ikke rigtigt hjælpe med projektet når det sker.. så.. jeg er ked af det, men jeg kan ikke hjælpe med slutningen.."
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 1:05 pm

Moira rynkede brynene mere og så ham an, "... aha" sagde hun, ikke rigtig tilfreds
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:26 pm

".. ja" hun tøvede "hrm, jeg har arbejdet ekstra her i weekenden" hun lagde et USB stik på bordet "og så hvad jeg kunne finde ud af men.. ja, jeg frygter det bliver mit sidste bidrag til projektet.. beklager"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:28 pm

Moira så ham an, "Ah" sagde hun og hævede et øjenbryn, "Jeg husker ikke dette var et problem ved den sidste kamp?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:29 pm

".. nej det.." hun tøvede "men den her er vigtigere" hun tøvede "det bliver.. vigtigere frem over, og projektet er også næsten slut så.." hun rømmede sig og så ned.
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:30 pm

Moira så Angel an .. Han opførte sig ikke som han plejede, "Ah .. og hvad skyldes denne ændring i prioritet?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:31 pm

".. hrm, vi er næsten færdige og det er en vigtig kamp.. og jeg har ikke givet fodbold så meget opmærksomhed som træneren kunne ønske så.. ja" hun tøvede.. træneren havde faktisk haft fat i hende, men hun havde været ligeglad til fuldmånen nærmede sig.
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:33 pm

Moira nikkede lidt og så Angel an, "Hm .. så du trækker dig fra projektet?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:35 pm

".. jeg mener.. jeg har allerede lavet mere end du først havde regnet med ikke?" hun skævede mod hende
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:36 pm

Moira nikkede, "Sandt" sagde hun og så ham an, gad vide om han havde mistet den interesse Gabriel regnede med at han havde?
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:38 pm

Angela nikkede lidt... og tøvede kort ".. ja så.. hrm, jeg har virkelig.. altså.." hun sukkede, det her var besværligt og hun var sørgmodig.. hvilket var fjollet, de havde kun kendt hinanden.. knapt en måned "det har været.. en fornøjelse at arbejde sammen."
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:38 pm

Moira så på ham og nikkede kort, "Det har det ja" sagde hun og kneb øjnene lidt sammen
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:41 pm

".. ja så.. hrm" hun rødmede og så lidt væk ".. ja så det ville jeg bare lige informere om."
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:42 pm

Moira nikkede lidt og så ham an, "Ah .. ville du det" sagde hun, "Er der tale om et væddemål af en slags?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:44 pm

".. huh?" Angela blinkede med øjnene og så forvirret på Moira ".. hvad mener du?"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:45 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Den sidste måned, har det været produktet af et form for væddemål?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:46 pm

"Et væddemå.. oh.. nej.. det" hun tøvede, et væddemål havde hende og Angel næppe haft. Hun rystede på hovedet "nej."
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:48 pm

Moira så hende lidt an, "Hm .. hvad er der så tale om?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:50 pm

".. nothing" mumlede hun og så væk "jeg ville bare ikke have du skulle lave det hele alene og projektet så spændende ud, men nu bliver jeg nød til at fokusere på fodbold"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:52 pm

Moira så ham an, han lignede jo ikke ligefrem en der mente det, "Hm .... aha"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:53 pm

Angela nikkede lidt "..." hun rynkede brynene "er du vred?"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   

Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next