IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Moira

Antal indlæg : 820

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:54 pm

Moira så ham an, "Jeg er forvirret" indrømmede hun køligt
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Angela

Antal indlæg : 886

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:57 pm

".. ah" sagde Angela og nikkede lidt ".. I suppose that's fair" hun havde ikke spillet så godt. Hun sukkede blidt og kom en tot hår bag øret "det bliver ikke et problem for dig at lave det sidste alene, du har ikke haft brug for jeg var her for starten.. og hvis jeg husker rigtigt ville du også helst have jeg ikke var her, og det ville være uheldigt at ryge af holdet"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 8:58 pm

Moira så fyren lidt an, "Hm .. det er korrekt" sagde hun, "Men intet af dette forklare din opførsel"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:00 pm

Angela tøvede kort "hvad mener du?"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:01 pm

Moira så ham an, "Din pludselige interesse, din ændrede væremåde, og nu .. dette"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:02 pm

Angela sukkede svagt "jeg prøvede bare at være flink" mumlede hun og så til siden, badly, she had done a poor job of being Angel.
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:03 pm

Moira kom til at grine lidt, "Ja, præcist"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:05 pm

".. I know, I know" mumlede hun opgivende og strøg en hånd over sit ansigt, Angel var ikke flink.. han var mange ting, men ikke flink.
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:06 pm

Moira så ham lidt an og hævede et øjenbryn, "Så .. what's the deal?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:07 pm

".. Maybe I just wanted to try it out?" tilbød hun
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:27 pm

Moira så ham an, "Hm, not likely"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:28 pm

".. Hrm, det er den forklaring du får" sagde hun så.
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:30 pm

Moira så på ham, "Ah .." hun rystede svagt på hovedet, "Så må jeg vel leve med det" ...not likely
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:32 pm

Angela nikkede og rynkede brynene "ja."
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:33 pm

Moira så ham an, "Hm, og i dag er den sidste dag jeg kan forvente at se dig?"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:33 pm

".. ja" sagde Angela og nikkede lidt
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:36 pm

Moira så ham an og nikkede så igen, "Hm .. very well then"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 9:38 pm

Angela nikkede lidt. Hun tøvede kort og kom så i tanke om "oh, jeg har din bog!" sagde hun hurtigt og åbnede sin taske. Hun fandt bogen frem hun havde lånt at Moira og et stykke kringle hun havde pakket ind (ikke som en gave, just you know, food) og rakte hende "danke"
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:07 pm

Moira blinkede overraskede og tog imod tingene, ".. hm .. tak" sagde hun og undersøgte sin bog nøje
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:08 pm

Den var i fin stand! Angela havde været meget forsigtig med den!

Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:09 pm

Moira nikkede tilfreds, "Den ser ud til at have klaret turen"
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:10 pm

Angela smilede lettet og nikkede "jeg har vogtet den med mit liv" forsikrede hun
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:11 pm

Moira kom til at smile lidt, "Godt" sagde hun tilfredst, intet mindre havde kunne gøre det
Vis brugerens profil
Angela

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:13 pm

Angela smilede lidt.. glad for at Moira virkede i bedre humør.. måske hun bare havde været bekymret for bogen? Tanken gjorde hende trist.. men det gjorde det også lettere
Vis brugerens profil
Moira

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   Tors apr 12, 2018 10:14 pm

Moira så Angel lidt an, "Hm .. jeg formoder jeg stadig vil støde på dig i skolen?"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira   

Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next