Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gangen - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:43 pm

Jessica var ret sikker på at Zarya, hvis hun fik valget, ville vælge hende. Zarya havde ville have hende først... og hun var en mere imponerende kvinde en denne her Olivia. Men... det gik hende på hvor hurtigt Zarya virkede til at være kommet videre og måden de sad og så på hinanden. Og så det irriterende smil Olivia havde sendt hende i gymnastiksalen som om hun troede hun havde vundet. Hun fandt Zarya efter en af timerne og smilede, good. Hun gik hen til hende "Zarya?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:46 pm

Zarya så overraskede op, da Jessica henvendte sig til hende. Havde Sombra ret, ville det blive nu? En tanke, der engang havde gjort hende spændt og glad, gjorde hende nu bekymret og nervøs .. men ikke den slags nervøsitet hun følte, når hun skulle til fest med Sombra .. den slags nervøsitet hun fik før biologi eksamner. Hun brummede og nikkede, "Da?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:47 pm

Jessica sendte hende et charmerende smil "I didn't hear more from you last night?" sagde hun og lagde hovedet på skrå "did I bore you?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:01 pm

Zarya blinkede og tøvede kort, "Net, jeg faldt i søvn" sagde hun så .. hvilket var løgn .. men .. hun måtte holde sig til planen ...
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:02 pm

"Ah good" sagde hun og smilede lidt "jeg ville ikke kunne lide tanken om at du var blevet træt af mig.." sagde hun i et flirtende tonefald
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:06 pm

Zarya rødmede og rynkede brynene lidt, "Net" sagde hun og så hende lidt an .. var det det her Sombra regnede med? Tanken om Sombra fik hede til at smile, hun havde haft ret igen
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:07 pm

Jessica smilede tilfreds da Zarya smilede... hun lagde blidt sin hånd på Zaryas arm "hør.. jeg tænkte om ikke vi skulle tage ud og få en bid mad sammen på et tidspunkt?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:11 pm

Zarya rødmede svagt og rynkede brynene lidt .. hun vidste at hun burde sige ja til det her, men .. tanken var mindre tillokkende end den plejede at være. Hun plejede at drømme om det er .. men nu, "Hrm .. hvrnår? Jeg har en travl kalender"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:12 pm

Jessica så lidt overrasket ud, men fandt hurtigt sit smil igen "hvad med her i weekenden?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:16 pm

Zarya overvejede det lidt, "Hrm .. jeg er ikke sikker på jeg har tid" sagde hun og rynkede brynene .. Sombra ville ikke blive glad
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:17 pm

"Ah.." Jessica nussede blidt Zarya op og ned af armen "are you mad at me?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:20 pm

Zarya rødmede svagt og rynkede brynene mere .. Jessica virkede pludselig meget interesseret og nærgående, "Hrm? Net" forsikrede hun og prøvede at smile lidt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:23 pm

Jessica nussede fortsat hendes arm "I haven't stopped thinking about you" indrømmede hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:25 pm

Zarya blinkede overraskede og rynkede brynene, "Oh?" spurgte hun ... det virkede jo til at gå der hen, hvor Sombra havde regnet med
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:26 pm

"I'd hate to see it end like this.. I know you've been thinking of me too" sagde hun og så hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:29 pm

Zarya så overraskede på hende og tøvede .. ikke sikker på, hvad hun skulle gøre nu ... de havde jo en plan .. "Hrm .. hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:30 pm

"Det billede du sendte mig i går?" hun smilede lidt og så på hende "måden du ser på mig generelt? We both know you aren't with the right girl.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:33 pm

Zarya blinkede overraskede og følte et stik af irritation, "Hrmf, der er intet galt med Olivia" sagde hun og rettede sig lidt op
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:34 pm

"Hm no" sagde Jessica "I'm sure she's sweet enough... but we both know it's not what you want"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:37 pm

Zarya rynkede brynene .. ikke sikker på det var sandt, "Hrm, jeg har svært ved at forestille mig nogen ikke ville have hende"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:38 pm

Jessica hævede et øjenbryn "så du vil hvad? Hellere have hende end mig?" spurgte hun skeptisk
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:41 pm

Zarya var ikke glad for Jessicas tonefald, "Hrmf, det kan ikke være et stort chock"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:42 pm

Jessica fnøs "you know, I am not gonna ask again." sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:46 pm

Zarya brummede og rettede skuldrene lidt, "Hrm, det overlever jeg nok"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 8:46 pm

Jessica så fornærmet på hende "gør du det?" spurgte hun spydigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gangen - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Gangen - Zarya   Gangen - Zarya Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gangen - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hun skrev! - Zarya
» You gotta show her what you're worth! - Zarya
» Oh hey Jessica *casually hair flip* didn't see you there - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Andet-
Gå til: