Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .. hvilket undertøj? - Amélie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:49 pm

Lena nikkede og smilte, "Yeah .. det er det" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:49 pm

Amélie betragtede happy Lena og smilede svagt..
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:51 pm

Lena grinte lidt, "Noget af det rare ved at være en fyr, er at folk ikke hele tiden tror jeg er into Lucio"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:52 pm

"You don't tell them you prefer girls?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:53 pm

Lena rødmede, "Altså .. uhm ... nej .. altså .. jeg har ikke .. uhm .. snakket med så mange sådan .. om det ..."
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:54 pm

Amélie nikkede lidt "you are not out" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:56 pm

Lena rystede på hovedet, "Altså, jeg var i hvetr fald ikke på min gamle skole"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:57 pm

Amélie nikkede og så hende an "so you startet dating a girl before being out?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:58 pm

Lena blinkede og kom til at grine lidt, "Yeah, åbenbart .. det var altså heller ikke planen"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 3:59 pm

"Hm, nej" hun smilede lidt "spændende rækkefølge."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 4:02 pm

Lena grinte og rødmede lidt, "Yeah .. så bliver jeg jo nok nødt til at sige det til folk"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 4:03 pm

Amélie så mod hende og smilede lidt "hm, good"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:03 am

Lena rødmede og nikkede lidt, ".. yeah .. det er nok også for det bedste"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:04 am

Amélie nikkede "indeed"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:06 am

Lena så nysgerrigt på hende, "Hvor længe har du været out?"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:09 am

Amélie så tænksom ud "jeg er ikke sikker på jeg er officelt out, jeg har aldrig lavet en statement, men jeg har casually nævnt det i relevante samtalter"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:10 am

Lena nikkede lidt, "Huh .. hvem ved det?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:13 am

"Gabriel, Moira.. hvis hun har hørt efter, Sombra, muligvis Jesse" fortalte hun og så tænksom ud
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:14 am

Lena nikkede lidt, "Huh .. så alle dine venner? Mine venner ved det også"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:15 am

Amélie nikkede "jeg ved ikke om mine forældre gør, igen jeg har ikke skjult det."
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:17 am

Lena nikkede lidt, "Jeg har ikke fortalt dem det .. så jeg tror ikke de ved det"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:20 am

"Hm.. efter Gérard sagde min far det nok også var sundt jeg tog et break fra alle de fyre, og jeg sagde casually måske en pige. Han grinede, jeg ved ikke om ham tog det alvorligt." sagde hun tænksomt
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:22 am

Lena kom til at smile lidt og nikkede, "Yeah .. altså .. det finder vi nok ud af" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:24 am

"Det gør vi" sagde hun lidt amused og så mod hende
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:25 am

Lena nikkede og rødmede, "Altså .. hvis du ikke har noget imod at jeg møder din familie?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: .. hvilket undertøj? - Amélie   .. hvilket undertøj? - Amélie - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
.. hvilket undertøj? - Amélie
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ny t-shirt! - Amélie!
» Frokost med Amélie! - Talon!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: