IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Sombra

Antal indlæg : 729

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 3:54 pm

Sombra smilede lidt "you know, I don't like Jessica, and I still helped you"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Zarya

Antal indlæg : 702

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 3:55 pm

Zarya tøvede og rødmede mere, "Ah .. da .. hrm .. det her er .. lidt noget andet"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 3:57 pm

Sombra nikkede langsomt, ikke sikker på hvordan "how if it's not Am og Moira?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 3:58 pm

Zarya tøvede og rynkede brynene, "Hrm .. det hrm .." hun tøvede igen
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 3:59 pm

En ubehagelig tanke slog Sombra ".. er det D.Va?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 4:02 pm

Zarya blinkede og så forvirret ud, ".. net?"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 4:03 pm

"Good" sagde Sombra lettet "course I'm not doing that"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:02 am

Zarya kom til at grine lidt og rystede på hovedet, "Net .. poor Lucio"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:04 am

Sombra smilede lidt og nikkede enigt
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:05 am

Zarya rødmede og rystede på hovedet, "Hrm .. jeg tror ikke hun er sammen med nogen"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:08 am

"Then we go for it" sagde Sombra opmuntrende
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:10 am

Zarya rødmede og tøvede ... "Hrm .. you might not want to ..."
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:12 am

"I'm pretty sure I want to" sagde hun med et skævt smil "who?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:14 am

Zarya brummede og så væk .. hun prøvede at tage sig sammen .. det var bedst at være ærlig .. det havde hendes forældre også altid sagt
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:14 am

Sombra ventede utålmodigt!
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:17 am

Zarya tøvede igen og lukkede øjnene, "Hrm .. hendes navn ... er Olivia"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:19 am

Sombra blinkede med øjnene.................... det var hendes navn. Var der en anden Olivia? Hun gennemgik hurtigt alle pigerne hun kunne komme i tanke om på skolen imens hun prøvede at stoppe håbet der lynhurtigt havde spredt sig i hele hendes krop og ville blive til skuffelse i en fart hvis ikke det var ".. mig?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:21 am

Zarya holdt, meget modigt, øjnene lukkede og prøvede at overbevise sig selv om at det ikke var så slemt ... Olivia ville nok ikke nægte at se hende igen .. "Da" sagde hun, med en stemme holdt rolig gennem massiv koncentration!
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:22 am

Sombra gik tættere på hende og nu ville smilet ikke af hendes ansigt "you're in love with me?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:25 am

Zarya åbnede det ene øje på klem, da hun fornemmede Olivia komme nærmere, "Hrm .. jeg beklager" sagde hun, meget rød i hovedet
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:26 am

Sombra hævede et øjenbryn "why?" spurgte hun og lagde armene om hendes nakke, imens hun lænede sig op på tær "would I be so bad to date?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:28 am

Zarya blinkede og rødmede dybt ... Olivia var tæt på. Hun sank en klump og så bestemt frem for sig, "Net .. I .. hrm .. I know how you would be to date"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:29 am

Sombra smilede "mh, there would be a lot more kissing" advarede hun
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:35 am

Zarya rødmede og brummede forlegent, "... d-det .. hrm .. ville ikke være et problem"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Man apr 16, 2018 1:38 am

"No?" sagde Sombra og kom til at smile "mh... I might want more than kissing, at some point...." mumlede hun imens hun lod sine læber vandre op af Zaryas hals <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next