Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:39 am

Zarya slap et overraskede og forvirret støn, ". hv-hvad ... hvad laver du?" spurgte hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:40 am

Sombra rødmede svagt "kysser din hals?" sagde hun hjælpsomt og nappede hende blidt i øret
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:42 am

Zarya stønnede igen og rødmede forvirret .. hun følte hun måtte have misset noget og hendes mave snørrede sig sammen i en forvirret blanding af håb og frygt, "Hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:43 am

"Course you just said you're in love with me and I want to throw myself at you, but I also don't want you to change your mind so I'm dialing it down a bit" sagde hun og nappede blidt ".. as much as I can help myself"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:45 am

Zarya slap endnu et støn, ikke sikker på hun forstod rigtigt, "... hrm .. mener du .. at du .." hun tøvede og rødmede dybt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:46 am

Sombra trak hovedet lidt tilbage og så op på Zarya "I've been in love with you for a while cariño..."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:50 am

Zarya blinkede overraskede og rødmede dybt, mens hun så undersøgende på hende, "... you have?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:57 am

Sombra kom til at smile lidt ".. yeah"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 1:58 am

Zarya kom til at smile og følte håb vinde kampen, "Hrm .. that is lucky"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:00 am

Sombra kom til at smile "turns out it was, wasn't it?" sagde hun tilfreds... og her havde alle sagt det var en dårlig ide. Pft...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:01 am

Zarya kom til at smile mere og nikkede, "Da" sagde hun og lod blikket glide over hende, "Hrm .. så det er ikke et problem?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:02 am

"No that is very much not a problem" sagde Sombra og kom til at smile "så længe du ikke skifter mening"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:04 am

Zarya kom til at grine og nikkede lidt, "Hrm .. det har jeg svært ved at forstille mig ske" sagde hun og så varmt på hende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:04 am

Sombra smilede varmt "good.." sagde hun og så alvorligt på hende "so, back to my first advice.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:07 am

Zarya blinkede og rødmede, "Hrm .. kiss you to the floor or something of the sort?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:08 am

Sombras smil voksede "something of the sort" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:09 am

Zarya rødmede .. og tg så bestemt fat om Sombra, det skulle ikke siges hun ikke var en kvinde af handling, og trak hende tæt mod sig, før hun kyssede hende dybt og passioneret!
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:11 am

Sombra slap et overrasket støn og kyssede så meget villigt dybt og passioneret med!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:13 am

Zarya lod en hånd glide ned oer hendes ryg, mens hun nød følelsen af Sombra .. og endnu mere viden om at det ikke var fake .. at det var rigtigt, ikke for at narre nogen .. det var noget de gjorde, fordi de kunne lide hinanden
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:15 am

Sombra holdt sig tæt ind til Zarya og kyssede hende dybt... Zarya kunne lide hende... ikke Jessica, ikke nogen anden.. faktisk havde Zarya afvist Jessica for hende.. hun smilede og kyssede hende om muligt dybere
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:17 am

Zarya sukkede glad og tændt mod hendes læber .. Sombra kyssede fantastisk .. og føltes fantastisk .. og smagte fantastisk
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:18 am

Sombra pressede sig mod Zarya og havde ikke planner om at slippe hende foreløb <3
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:21 am

Zarya brummede meget tilfredst og kyssede Sombra dybere og mere besidende .. det var hendes Olivia nu <3
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:22 am

Sombra stønnede mod Zaryas læber og holdt om hende <3 this had been her best plan ever <3
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 16, 2018 2:23 am

Zarya sukkede tilfredst og nød nærheden .. og duften og smagen af Sombra, "mh .."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
... jeg har ødelagt planen .. - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Til fest med Olivia - Sombra
» Til koncert med Olivia - Sombra
» Efter sportsevent - Sombra
» Træning! - Sombra, Gabe
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: