IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Sombra

Antal indlæg : 729

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:34 pm

Sombra så lidt overrasket på Zarya... og kom til at smile "... well det synes hun vel" sagde hun så, ikke rigtig ked af hvor irriteret det havde gjort Zarya
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Zarya

Antal indlæg : 702

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:36 pm

Zarya fnøs, "Hrmf, well .. then she is wrong" sagde hun bestemt
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:37 pm

Sombra grinede lidt "hun er jo bare jaloux Zarya... and to be fair, I think I'm better than Jessica too, so it's not like I'm the saint who think I could never be as good as that or anything"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:39 pm

Zarya brummede og smilte lidt, "Hrm .. men du har ret" sagde hun tilfredst
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:39 pm

Sombra smilede lidt trist "well.."
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:43 pm

Zarya hævede et øjenbryun af Sombra, "Well what?" spurgte hun udfordrende
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:44 pm

"Well she is the one you want, right?" Sombra smilede svagt og så op på hende "she can't be all wrong."
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:46 pm

Zarya blinkede og tøvede .. hun rynkede brynene, "Hrm .. hun er vel ikke all wrong" sagde hun tøvende
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:46 pm

"Nej.." sagde Sombra og nikkede lidt
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:49 pm

Zarya nikkede og tøvede hun rynkede brynene, "Hrm .. but not better than you"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:52 pm

"Well.. I mean, I'm not the one you are doing a big impressive scheme to try and date" sagde hun med et lille grin "I remember you thinking Jessica being the most perfect woman in the world"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 10:58 pm

Zarya rynkede brynene og tøvede lidt, ".. hrm" sagde hun og trak på skuldrene, det var ikke rart at indrømme, "I was wrong"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:01 pm

Sombra så lidt overrasket på hende... og rømmede sig ".. well.. I mean... if you don't fancy her anymore, then no harm done?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:25 pm

Zarya tøvede og så lidt overraskede på hende, "Hrm .. Så har du spildt sin tid" sagde hun, en smule undskyldende
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:25 pm

Sombra smilede lidt og rystede på hovedet "not trying to help Jessica, trying to help you... and you are smiling again so I think that succeded just fine"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:28 pm

Zarya blinkede og rødmede, "Hrm .. still" sagde hun usikkert og rynkede brynene, "Det var meget tid du brugte"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:30 pm

"Well.. I enjoyed it" sagde hun med et skævt smil
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:33 pm

Zarya kom til at smile lidt og nikkede, "Hrm .. godt" sagde hun og tøvede, "Hrm .. så du er ikke skuffet?"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:34 pm

"Skuffet?" spurgte hun og så undrende på hende ".. over?"
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:36 pm

Zarya tøvede, "Hrm .. at din plan ikke blev til noget? Du virkede til at se frem til det"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:38 pm

Sombra grinede "well my plan worked fine, you just got better taste while we did it" sagde hun fornøjet
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Lør apr 14, 2018 11:39 pm

Zarya kom til at smile lidt og nikkede, "Da .. I suppose I did"
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 1:23 am

"It's not like it bring me great personal joy to see you in the arms of Jessica or something like that" sagde hun
Vis brugerens profil
Zarya

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 1:33 am

Zarya tøvede lidt og så hende an, "Hrm ... good" sagde hun så og nikkede tilfredst
Vis brugerens profil
Sombra

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   Søn apr 15, 2018 1:36 am

Sombra nikkede og smilde lidt til hende
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next