Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Party

Go down 
+5
Amélie
Lena
Sombra
Zarya
Moira
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:03 am

Gabriel fnøs frustreret .. og smilte så svagt til Jesse, før han satte sig .. hvad var det Jack lavede? Og Amélie ... hrm .. det var jo ikke hendes skyld Moira havde fået en hjerneblødning og at Gabe ikke var der
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:04 am

Angela rødmede overrasket af reglerne "oh.. uhm.. ok" sagde hun og rynkede brynene lidt.. det var da lidt akavet.. "så.. uhm, går jeg ud fra man ikke kan sige for slemme ting?" hun så lidt rundt på folk?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:05 am

Moira hævede et øjenbryn, "Jeg tror tvært imod det er ideen at man gør" sagde hun og sukkede, "Jeg havde også fortrukket at bruge min aften anderledes"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:06 am

Zarya så lidt nysgerrigt på de to lyshårede fyre .. de virkede jo ikke populære med de andre .. bortset fra med Moira, "Hrm .. " hun klappede Olivia lidt på hovedet, "Anyone you want me to beat up" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:07 am

"Aaaaaaaaaaaw Angel pus er du bange~?" sagde Sombra med et voksende smil... Angel skulle så meget sættes til at gøre ting!.. hun så op på Zarya og kom til at smile lidt "hm, maybe" sagde hun tilfreds ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:09 am

Lena så lidt overraskede på Amélie og rynkede brynene, "Uhm .. er I uvenner?" spurgte hun .. lidt lavt .. men ikke meget lavt
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:10 am

Amélie hævede et øjenbryn "ikke vigtige nok til uvenner." sagde hun roligt til Lena.
Tilbage til toppen Go down
Jesse

Jesse


Antal indlæg : 807

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:11 am

McCree hævede et øjenbryn og rystede lidt på hovedet af den dårlige stemning, "Lad os få noget at drikke og have en god fest, hm? Jeg er i hvert fald træt af at være ædru"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:12 am

Jack rømmede sig lidt akavet "ja, det er en god ide" gav han Jesse ret og sådan.. skænkede folk noget at drikke!
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:13 am

Gabriel kom til at grine lidt af Amélies svar og smilte svagt .. det var derfor de var venner .. så rystede han på hovedet af Jack og sukkede, ".. måske er det meget godt at få lidt at drikke, hvis vi skal igennem det her"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:14 am

Angela rødmede overrasket af Sombra og rykkede sig lidt ubevidst længere væk fra hende og tættere på Moira............... måske det ikke havde været verdens bedste plan. Hun rømmede sig lidt akavet.. elsket var de vidst ikke her. Hun smilede lidt lettet da Jack i det mindste virkede i godt humør "uhm, ingenting til mig til" sagde hun høfligt til Gabriel, hvis hun skulle igennem aftenen burde det nok være sober......
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:15 am

Moira rynkede på næsen, "Jeg tror også jeg holder mig fra alkohol, jeg skal ikke være her længe" informerede hun og skævede lidt mod Angel, der var kommet tættere på ..
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:15 am

Zarya kom til at grine lidt af Olivia, "Just say the word" brummede hun fornøjet
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:21 am

"Ah, see this is why I love you" sagde Sombra tilfreds og kyssede Zarya på hagen med et lille grin.. hun så rundt på gruppen "nå, jamen så lad os få startet, Jackie boy, truth or dare?"

"Call your mom and tell her you can't find a girlfriend in a very panicked voice~" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:24 am

Gabriel sukkede svagt og hævede et øjenbryn .. han skævede kort mod Jack ... ikke sikker på, om Jack foretrak hans rygte tog skade med venner eller med sine forældre. Havde Jack mon fortalt sie forældre at han datede Jesse? De havde også haft aftaler om at ringe til hinanden. Han sukkede opgivende, det gad han ikke deale med. Han tog sin jakke af, trak t-shirten af og tog jakken på igen, "Tilfreds?"
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:25 am

Lena blinkede og kom til at grine lidt .. "ej, den var ellers sjov" sagde hun og skævede lidt mod Amélie .. nu gjorde det hende vel ikke alt for trist at de to andre var med?
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Antal indlæg : 813

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:26 am

Amélie hævede et øjenbryn da Jack chickede out, men det var selvfølgelig heller ikke en morsom opgave. Men Sombra kunne være værre. Hun skævede ned mod Lena med undersøgende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jesse

Jesse


Antal indlæg : 807

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:27 am

McCree piftede med et grin og tog en tår af sin drink, "I'm not unhappy, sunshine"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:28 am

Jack sukkede lidt lettet.. og rødmede så svagt da Gabe tog hans tøj af.... men sådan var reglerne jo...
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:28 am

Angela blinkede med øjnene og kom til at smile lidt... hm, hvis det alt sammen var den slags ting, ville de jo gå ud over Angel........ nej fy Angela..
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:30 am

Moira så lidt på Jack og så så væk igen, "Hm .. måske jeg alligevel burde tage mig noget at drikke" overvejede hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:31 am

Zarya rødmede dybt og Olivias kys sendte en behagelig sitren gennem hendes hud og hun brummede .. "Hrm .." så kom hun til at grine og smilte lidt, "Hrm, not bad"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:34 am

Gabriel så lidt rundt på dem og rynkede brynene, "Hrm .. Olivia sandhed eller konsekvens?" spurgte han og kom til at smile svagt, "hm .." han så sig lidt om i kredsen og kom til at grine, "Kys den i kredsen du mindst kan lide"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:36 am

Sombra blinkede med øjnene og fnøs "if you are hoping for a kiss, I'm sorry to disappoint" sagde hun med smalle øjne e.e....... så skar hun en grimasse og gav Angel et kys -_o.. et kort kys.

Angela blev helt råd i hovedet .////////////////////////////. ... det var hendes første kys!
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena


Antal indlæg : 747

Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2018 12:38 am

Lena blinkede og kom til at grine, "Aw .. ej .. det er lidt mean" sagde hun, men syntes også det var lidt sjovt .. hun skævede igen lidt mod Amélie
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Party    Party  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party
Tilbage til toppen 
Side 2 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Gymnastiksal-
Gå til: