Emne: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:11 pm
Hana sad på Lúcios seng og ventede på at Lena skulle komme. Der havde været noget smsen mellem Lena og Lúcio og hun skulle snart være her… så forhåbentlig var der ikke nogen problemer. Det var heldigt at Lúcio manglede en roommate, som den eneste, på skolen! Det var en skudsikker plan! Når Lena kom ind til Lúcio kunne hun sagtens gå for at være en fyr. Den var stensikker!
Jesse
Antal indlæg : 807
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:25 pm
Lucio sad ved siden af D.Va og ventede spændt, "Så, hun skriver at hun er på skolen nu!" sagde han og smilte til D.Va, "Det bliver herre godt!"
I det Lucio sagde det, gik døren op og McCree trådte ind på sit nye værelse. Han havde sin hat om halsen og håret sat op i en løs hestehale. I den ene mundvige hang en utændt cigar .. nogen havde ret strengt informeret ham om at rygning ikke var tilladt inde på skolen område, da han ville have tændt dem.
"Howdy pardner"
D.Va
Antal indlæg : 200
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:27 pm
Hana så overrasket på McCree……………………….. der jo var noget højere end Lena. Og bredskulderet… og havde en dyb stemme… og også ret meget mere attraktiv o_o…. ”du er ikke Leo” sagde hun
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:35 pm
Lucio blinkede og så chokeret og bekymret på den fremmede fyr, var der sket Leo noget? "Heya, uhm ... not to be rude .. men hvorfor er du her?"
McCree hævede et øjenbryn af dem og grinte lidt, "Sure ain't" sagde han og nikkede til D.Va, "Navnet er McCree, Jesse McCree .. Jeg fik at vide det her skulle være mit værelse? nummer 8, right?"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:36 pm
“Yeah.. that’s here..” sagde Hana og rynkede brynene “uhm, du er ny? Du starter.. i dag?”
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:46 pm
Lucio blinkede med øjnene, "Oh ... " sagde han og kastede et bekymret blik mod D.Va, ".. det er din første dag?"
McCree nikkede og satte sin skuldertaske fra sig ved døren, "Ye" sagde han med et grin, "Jeg gætter på I ikke var blevet informeret?"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:48 pm
”Oh jo uhm.. vi har bare en ven der starter i dag, vi troede hu- hrm han skulle være her.. men uhm, så har han nok fået et andet værelse” sagde Hana og sendte et bekymret blik mod Lúcio?
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:57 pm
Lucio rynkede brynene lidt og nikkede bekymret, "Yeah .. uhm .. jeg skriver lige til Le..o og advare .. uhm .. informere ham om ændringerne" sagde han og fandt sin mobil frem
McCree så interesseret mellem dem og nikkede lidt, "Ah, 'm sorry ... Ya can always go and hear if ya can get a room switch?" foreslog han, "I mean, ya seem nice, but I haven't gotten sentimental about the place"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 10:59 pm
"Oh.. uhm" Hana skævede mod Lúcio og så på Jesse "it's nothing personal or anything, Leo var bare nervøs og havde håbet han kunne dele med Lúcio that's all.. .. så.. Jess var det?"
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:07 pm
Lucio nikkede hurtigt, "Yeah .. ej .. Leo klare sig nok" sagde han, stadig lidt bekymret, ".. jeg mener ... De andre på skolen er også flinke ..."
McCree nikkede til D.Va med et grin, "Yep, Jesse McCree" sagde han og rakte hånden ud, "Pleasure meetin' ya ma'am"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:09 pm
"Hana, but everyone calls me D.Va" sagde hun med et skævt smil "I love your hat!"
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:22 pm
McCree trykkede hendes hånd med et smil, "Så siger jeg howdu D.Va" sagde han og rakte hånden ud til Lucio bagefter, "Pleasure meetin' ya too, future roommate?"
Lucio, der måske godt havde overvejet om ikke ham fyren kiggede lidt meget på D.Va .. ikke at man kunne bebrejde ham det, sevfølgelig .. blev revet ud af sine tanker og gav ham hurtigt hånden, "Yeah, Lucio" præsenterede han sig som
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:26 pm
Hana smilede til dem "so Jess, do you like drama?" spurgte hun nysgerrigt
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:28 pm
McCree nikkede høfligt til Lucio og så så interesseret på D.Va, "Can't say I've ever tried it" sagde han med et shrug, "I might?"
Lucio lyste op, det var en god ide! "Yeah, du skal da totalt med på dramaholdet!"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:32 pm
Hana nikkede glad "yeah, mig og Lúcio er med, og Leo skal være med og Liv er der"
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:39 pm
Lucio nikkede glad, "Yeah, det er super sjovt" fortalte han entusiastisk, "Og vi kan altid bruge flere!"
McCree kom til at grine lidt og nikkede så, "Sure, I'll give it a go"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:40 pm
Hana smilede stort og nikkede "cool!" sagde hun tilfreds "du er heldig vi fandt dig så hurtigt, we are like.. the coolest group in school!"
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:46 pm
Lucio nikkede med et grin, "Yeah, mig og D.Va er jo i den" sagde han tilfredst
McCree grinte lidt og nikkede, "Godt godt .. det havde da været uheldigt, hvis jeg endte i en kiksede gruppe"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:47 pm
"Yeah" sagde Hana enigt og nikkede "but you got us, everything is cool" forsikrede hun!
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:51 pm
Lucio nikkede med et grin, "As cool as it gets!"
McCree nikkede fornøjet og så sig lidt om i værelset, "Godt godt, hvilken seng kan jeg snuppe?"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Tors Mar 15, 2018 11:53 pm
"Ja, det her er jo vores" sagde Hana og klappede på Lúcios seng "so.. that would be that one!" hun pegede på den anden seng!
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Fre Mar 16, 2018 12:00 am
Lucio nikkede og rødmede lidt, "Yeah . .vi sover her" gav han ret og rødmede mere, "Uhm .. altså ." nu måtte man jo ikke overnatte på hinandens værelser, "... om dagen"
McCree hævede et øjenbryn og grinte lidt, så de to små var sammen, "Don't ya worry, I won't tell .. and if ya hang a sock on the door I won't disturb either"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Fre Mar 16, 2018 12:02 am
Hana rødmede "cool" sagde hun lidt forlegen og sådan rømmede sig "you want us to show you around?"
Jesse
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Fre Mar 16, 2018 12:04 am
McCree smilte lidt fornøjet og nikkede til D.Va, "Jo tak"
Lucio rødmede dybt og rømmede sig lidt, "Hrm .. yeah .. uhm .. vi må hellere vise dig stedet!"
D.Va
Emne: Sv: Ikke som planlagt... - McCree, Lúcio Fre Mar 16, 2018 12:06 am
Hana grinede "ok, let's go!" sagde hun glad og snuppede en pakke doritos fra sengen og gik afsted!