Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:09 pm

Zarya havde ødelagt planen med Jessica ... og det blev hun nu nødt til at informere Sombra om. Det var det eneste rigtige. Lige meget om hun ville eller ej. Med et svagt suk tog hun sig sammen og bankede på døren til Sombras værelse
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:11 pm

"Kom ind" kaldte Sombra fra sin seng hvor hun sad og lavede stuff på sin computer!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:12 pm

Zarya tøvede og gik så ind, "Hrm .. privet" hilste hun og lukkede døren bag sig
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:13 pm

"Hey Zarya" Sombra sendte hende et smil... og tøvede så ".. what's wrong?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:14 pm

Zarya rynkede brynene, "Hrm .. du læser mig for let" brokkede hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:15 pm

Sombra kom til at smile lidt "heh, jeg er uenig" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:17 pm

Zarya brummede lidt og sukkede, "Hrm .. jeg har ødelagt planen" indrømmede hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:17 pm

Sombra blinkede med øjnene og så bekymret på hende "hvad skete der?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:19 pm

Zarya brummede forlegent, "Hrm .. Jessica vil ikke snakke med mig mere ..."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:20 pm

Sombra så mere bekymret på hende "hvad skete der? Maybe we can fix it" sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:21 pm

Zarya tøvede og rynkede brynene utilfredst, "Hrmf, det tvivler jeg på" sagde hun irriteret
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 9:27 pm

Sombra rynkede brynene "...... so what did you do?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:14 pm

Zarya tøvede lidt, "Hrm .. jeg sagde jeg ikke ville spise med hende i weekenden .."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:15 pm

Sombra nikkede lidt "ok.. that should not be too impossible to work with" hun rynkede brynene "did you give her a reason?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:17 pm

Zarya brummede utilfredst, "Jeg sagde jeg ikke havde tid" sagde hun ærligt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:17 pm

Sombra nikkede "well.. jeg føler vi var lidt ude af at spille kostbar, but it could make her want you more?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:20 pm

Zarya fnøs og rystede på hovedet, "Hrmf net ... hun sagde det var min sidste chance, jeg sagde nej" e.e
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:21 pm

Sombra rynkede brynene... "hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:23 pm

Zarya brummede utilfredst, "Hrm, hun var irriterende .. opførte sig som om .."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:23 pm

"Som om?" spurgte Sombra og rynkede brynene lidt
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:27 pm

Zarya tøvede og rødmede svagt, "Hrm .. som om hun var bedre end alle andre ..." sagde hun. lidt undvigende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:27 pm

"Well she is a proud woman, I thought you liked that?" sagde hun og så hende lidt an "fik hun det til at lyde som om hun var bedre end dig?" she'd get that, if that turned Zarya off
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:30 pm

Zarya blinkede og rystede på hovedet, "Net .. hrm .. men" hun scowlede
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 729

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:30 pm

Sombra rynkede brynene da Zarya så pissed ud, hvad i alverden havde Jessica sagt?
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 702

... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 10:33 pm

Zarya brummede utilfredst, "Hrm .. hun sagde hun var bedre end dig" sagde Zarya irriteret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Empty
IndlægEmne: Sv: ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra   ... jeg har ødelagt planen .. - Sombra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
... jeg har ødelagt planen .. - Sombra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Til fest med Olivia - Sombra
» Til koncert med Olivia - Sombra
» Efter sportsevent - Sombra
» Træning! - Sombra, Gabe
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: