Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Oh, ny roommate? - Lena

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack

Antal indlæg : 1475

Oh, ny roommate? - Lena Empty
IndlægEmne: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:15 am

Jack havde været heldig. Gabriels roommate var lige stoppet, flyttet til en anden skole på grund af noget med familiens arbejde… Så Jack havde haft Gabriels værelse til sig selv. Det havde været rigtigt underligt at vågne op og stadig ligne Gabriel… han havde siddet alt for længe og bare set på Gabriel ansigt i spejlet og prøvet at komme sig over at det var ham… og ikke en drøm?
Tilbage til toppen Go down
Lena

Lena

Antal indlæg : 747

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:21 am

Lena havde lige fået en meget bekymrende besked fra Lucio .. det var heldigt hun havde været sent på den, ellers kunne hun være kommet til at afsløre sig! Som det var, stod hun nu, ret nervøst, men da også en smule spændt, og bankede på døren til sit nye værelse .. gad vide, hvordan hendes roommate var?
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:24 am

Jack blinkede med øjnene og rejste sig. Det måtte være Gabriel! Han gik hen og åbnede døren... og så lidt overrasket ned på vedkomne "oh.. uhm......" sagde han.. hvem var det? ".... hey?"
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:42 am

Lena så nysgerrigt på Gabriel og smilte høfligt, "oi luv! Jeg er Le..o Oxton, og jeg er din nye roommate!" Præsenterede hun sig med sin mande-stemme
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:44 am

"Oh?" spurgte Jack overrasket.. crap.. det vidste Gabe jo nok.. og havde nok glemt at nævne.. hvilket ikke var så underligt taget alt i betragtning "ah ja, selvfølglelig, kom indenfor" han gjorde hurtigt plads!
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:50 am

Lena smilte stort og kom nysgerrigt ind, "huh" hun så sig lidt om, "her ser fint ud" sagde hun glad
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:51 am

"Ja, vi har gode værelser" sagde Jack med et smil.. han så mod Lena "jeg er.. uhm, hrm Gabriel Reyes" han nikkede "din værelseskammerat"
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:57 am

Lena nikkede med et stort smil, "godt at møde dig! Oh btw, du kan bare kalde mig.feminin
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:58 am

//... vil gætte på der skulle stå Tracer? xD.. ellers ret mig//

"Tracer?" spurgte han interesseret
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 1:53 pm

Lena nikkede med et grin, "Yeah! 'Cause I'm so fast you'll only see mu trace!"
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:53 pm

Jack kom til at grine og så hende lidt an "du løber?" spurgte han nysgerrigt
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:55 pm

Tracer nikkede med et grin, "Yeah, jeg dyrker løb og fodbold .. mest fodbold, men jeg løb en del da jeg var yngre" fortalte hun glad
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:57 pm

"Oh du spiller fodbold?" spurgte Jack interesseret "planer om at komme på holdet?"
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:05 pm

Lena nikkede, "Yeah! Det kan du tro!" sagde hun glad, "Jeg har tænkt mig at tage til tryouts så snart som muligt!"
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:06 pm

Jack smilede stort "godt, vi har altid brug for entusiastiske spillere"
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:10 pm

Lena nikkede og grinte lidt, "Yeah .. Lucio siger det er lidt svært sådan med team-spirit og orale og sådan"
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:11 pm

Jack sukkede tungt "ja, det må man sige.. Lúcio er god for holdet, den knægt kan holde en peptalk.. vent, du kender Lúcio?"
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:16 pm

Lena nikkede, "Yeah, Lucio er totalt cool med sådan noget hold-talk!" sagde hun glad og nikkede, "Yeah, vi gik i folkeskole sammen"
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:17 pm

"Ah cool" sagde Jack og nikkede "jamen så glæder jeg mig til at se dig på banen" han smilede skævt til hende
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:20 pm

Lena smilte stort, det her gik jo allerede herre godt! "Yeah! I lige måde! Det bliver sikkert super sjovt"
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:23 pm

Jack smilede skævt og nikkede, super.
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:25 pm

Lena nikkede glad, "Er dig og Lucio så venner, når nu I begge spiller fodbold?" spurgte hun nysgerrigt
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:26 pm

"Ah.. uhm, nej ikke sådan tæt eller noget. Men vi er jo på samme hold og han er svær ikke at bryde sig om" han smilede lidt, selv Gabriel måtte være enig i at Lúcio var nice.
Lena

Lena

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:28 pm

Lena nikkede lidt, "Yeah, Lucio er også super cool" sagde hun og nikkede, "Og D.Va også, de er det sødeste par!"
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:29 pm

"Ah ja" han nikkede "hende kender du også?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Oh, ny roommate? - Lena   Oh, ny roommate? - Lena Icon_minitime

Oh, ny roommate? - Lena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» She's the man! - Lena, Lúcio