Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Der er en fejl - Angel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 6:54 pm

Angela sammenlignede hurtigt de to opgaver og rynkede brynene mere... det var ikke det hun havde skrevet. Not at all. "I don't get it.." mumlede hun for sig selv imens hun sammenlignede "did she edit it? Why?..."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 6:56 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Why would I indeed" sagde hun .. denne kvinde vidste tydeligvis, hvad der foregik i opgaven
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 6:57 pm

Det gav et gib i Angela og så så overrasket op på hende "Moira?" spurgte hun forvirret. Hun rømmede sig og lagde hurtigt opgaverne fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 6:59 pm

Moira hævede øjenbrynet yderligere, kvinden kendte hendes navn .. aha .. og hendes opgave .. hun tog et vildt gæt, " 'Angel' I assume?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:00 pm

Angela spærrede øjnene op og åbnede munden... så lukkede hun den igen. Hvad... hun rømmede sig. Og prøvede at grine som om at Moira havde lavet en joke............. "hrm, hej, undskyld, vi har ikke mødt hinanden før" hun rejste sig og rakte hende sin hånd "Angela Ziegler"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:02 pm

Moira så hende an, så trykkede hun hendes hånd, "Angels søster .. I should have known" sagde hun og nikkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:03 pm

".. ja" hun tøvede og smilede prøvende til hende. "Uhm.. hvis du leder efter Angel, så er han lige gået ud for at spille fodbold.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:05 pm

Moira hævede et øjenbryn af hende, "Ah .. godt at vide" hun lod blikket glide over hende, "Hvordan lykkedes det dig at ligne din bror så godt?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:06 pm

Angela så overrasket på Moira... no way... det kunne hun ikke.... how? "Jeg ved ikke hvad du taler om" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:08 pm

Moira så hende an, "Gør du ikke? .. besynderligt" sagde hun og lod blikket glide over hende igen, "Kan du komme med en mere sandsynlig forklaring, jeg er åben"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:09 pm

Angela rømmede sig "en mere sandsynlig forklaring på hvad?" spurgte hun uskyldigt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:11 pm

Moira sukkede svagt, "Jeg ved du er klogere end det .. din brors opførsel, og nu .. din gennemlæsning af vores opgave"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:11 pm

Angela så væk "jeg tilbød at hjælpe ham med en gennemlæsning da han havde lavet en fejl.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:30 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Virkelig? ... det finder jeg usndsynligt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:31 pm

"Hvad finder du mere sandsynligt?" mumlede hun "at jeg klædte mig ud som min bror godt nok til at efterligne hans stemme, hans højde og kunne klæde mig af uden nogen bemærkede det?" spurgte hun skeptisk
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:37 pm

Moira så hende lidt an, "Hm ... din bror ved ikke, hvad 'han har lavet den sidste måned og du både kender mig og rapporten"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:40 pm

"J-jeg har set på reporten før og jeg har fået dig beskrevet" sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 7:41 pm

Moira så skeptisk ud, "Og din brors hukommelsestab?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:46 pm

"Han har ikke hukommelsestab" sagde hun og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:48 pm

Moira nikkede lidt, "Det tænkte jeg også .. han har bare ikke været tilstede"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:50 pm

Angela så overrasket på hende.. how did she... hun så undersøgende på Moira... kunne Moira magi? Vidste hun hvad de havde foretaget sig?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:52 pm

Moira smilte svagt, da hun genkendte det overraskede udtryk, "Aha"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:55 pm

".. du er en fornuftigt kvinde" sagde hun og så mistroisk på hende "det du siger giver ingen mening, hvorfor ville du komme til den konklusion?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:56 pm

Moira så hende an og smilte svagt, "Der er så meget om naturen vi ikke ved" sagde hun, "Så mange ting der er mulige ... jeg ved ikke, hvordan det er foregået, men den mand der forlod værelset er ikke den samme jeg har arbejdet med"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 8:59 pm

Angela bed sig i læben... this shouldn't happen. ".. sometimes life can be tricky" gav hun så ret og rømmede sig ".. og nej.. der er nok ingen ide i at prøve at opføre sig som om Angel er som han var sidste måned"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Der er en fejl - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der er en fejl - Angel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel er normal - Angel
» Til fest med Angel - Angela
» Hjem til Angel - Moira
» Angel skal testes - Angela
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Andet-
Gå til: