Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 .. I fucked up - Gabriel, Jesse

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:06 am

Gabriel rynkede brynenene lidt, "Hrm, jeg ville aldrig holde det mod hverken dig eller Jesse" forsikrede han alvorligt

McCree rødmede mere og var ikke sikker på om han kunne tro det ...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:11 am

Jack rynkede brynene ".. no I know, I'm just.. I just think you would be better for him"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:13 am

Gabriel hævede et øjenbryn, "Right you do" sagde han og rystede irriteret på hovedet

McCree tøvede lidt og rømmede sig, "... I mean .. if only one of ya wanna ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:15 am

Jack brummede "well he clearly wants you too"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:16 am

Gabriel sukkede svagt, "Kom nu Jack ... hvad er ideen i det her? Tag dig sammen og vær sammen med Jesse"

McCree tøvede lidt, ".. I ain't so sure"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:17 am

Jack så forvirret på Gabriel "er du ikke vild med JEsse?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:18 am

Gabriel rødmede frustreret, "Det er ikke det det handler om"

McCree rynkede brynene, "Ya can tell me if ya ain't"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:20 am

Jack så undersøgende på Gabriel "er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:22 am

Gabriel rødmede og brummede forlegent, "Yes .. I am" sagde han og så lidt væk, "But that doesn't matter"

McCree rødmede og rynkede brynene, ".. ya are?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:23 am

Jack brummede "of course it matters"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:25 am

Gabriel rystede på hovedet, "No .. it doesn't" sagde han, "Du kan lide ham. Han kan lide dig. Det er den bedste løsning"

McCree rynkede brynene lidt og så mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:28 am

"Du kan lide ham og han kan lide dig, hvordan er det mindre?" spurgte han e.e
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:29 am

Gabriel sukkede opgivende, "Fordi du tydeligvis er det bedre valg Jack, behøver vi gå gennem det her?"

McCree rynkede brynene mere
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:32 am

"Hvorfor mener du at det er det bedre valg?" spurgte han skeptisk
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:34 am

GAbriel var ved at være ret træt af den her samtale, "Fordi jeg kender dig" sagde han irriteret, "Anyone would be lucky to have you."

McCree rødmede og nikkede lidt, ".. yeah"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:35 am

Jack rødmede og brummede "not more lucky than to have you"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:37 am

Gabriel rødmede frustreret og fnøs, "Jack, would you stop that? You don't even like me ... please stop pretending you thin I'm a catch"

McCree så mellem dem, ".. I gotta agree with both of ya"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:37 am

"I think you're a catch, I like you plenty" sagde han irriteret og så væk
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:39 am

Gabriel fnøs og rødmede, "Right you do" sagde han og så også væk, "Come on ... It's not like I'm someone you wanna spend time with .. an honestly, if I'm losing to Angel, I can't be that great, can I?"

McCree så undersøgende på dem .. hm ...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:41 am

Jack så væk "you're not losing to Angel, it's not like I was ever on your list for friend candidates.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:42 am

Gabriel fnøs igen og rystede på hovedet, ".. right" sagde han, "Det er jo ikke ligefrem fordi du har virket interesseret i at være det"

McCree så fra den ene til den anden
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:42 am

Jack så på ham "nu kan du jo ikke lide mig" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:45 am

Gabriel hævede et øjenbryn, "Det er ikke mig der ikke kan lide dig" sagde han irriteret, "Det var dit omdømme der ikke kunne tage at vi sås sammen .. hvilket ærlig talt nok er rigtigt, for Angel bryder sig ikke om mig og det ville give jer problemer"

McCree holdt øje med dem -.o
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:45 am

"Mit omdømme?" fnøs Jack "dine venner kan ikke udstå mig, jeg tror aldrig jeg har sagt noget om at mit omdømme holder mig fra at se dig?" -_o
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitimeSøn Apr 15, 2018 2:48 am

Gabriel sukkede, "Det eneste problem med dig mine venner har, er at jeg ikke kan lide Angel" sagde han, "Og skulle der være mere, måtte de lære at leve med det" fortsatte han og kneb øjnene lidt sammen, "Så vidt jeg husker, var det derfor vi mødes på små cafeer"

McCree havde fået en tanke
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: .. I fucked up - Gabriel, Jesse   .. I fucked up - Gabriel, Jesse - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
.. I fucked up - Gabriel, Jesse
Tilbage til toppen 
Side 8 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Måneskinstur! - Jesse
» Soccer after dark! - Gabriel
» Hej Jack! - Gabriel
» Fodboldtræning - Gabriel
» Billetter - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Udendørsarealerne-
Gå til: