Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Angel er normal - Angel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Moira

Moira

Antal indlæg : 820

Angel er normal - Angel Empty
IndlægEmne: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeTors Apr 12, 2018 10:48 pm

Det var et par dage efter Angels besynderlige afsked, og som han havde lovet, havde de ikke set meget til hinanden. Moira havde holdt øje med ham fra afstand, og han virkede forandret. I dag havde hun besluttet at konfrontere ham, han kunne ikke slippe afsted med .. ja .. det han havde gjort. Så da hun fik øje på ham på gangen, gik hun mod ham med faste skridt, "Angel"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela

Antal indlæg : 886

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeTors Apr 12, 2018 10:57 pm

Angela rynkede brynene og så forvirret på Moira. Han skar en grimasse og stoppede op. "Yeah?" spurgte han.
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeTors Apr 12, 2018 10:57 pm

Moira så ham lidt an, "Hm, hvordan går det med din træning" spurgte han køligt"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeTors Apr 12, 2018 11:00 pm

"Slow, jeg kan godt mærke jeg ikke har trænet ordenligt" sagde han irriteret.. ikke at man kunne forvente Angela havde holdt hans krop igang men.. han rystede på hovedet og så på hende "hvad vil du?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:47 am

Moira så ham an og rynkede brynene svagt, anderledes opførte han sig jo, "hm .. jeg ville bare informere om at projektet skrider fremad uden problemer"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:50 am

"Ok.. and I care why?" spurgte han og hævede et øjenbryn
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:52 am

Moira så ham an og hævede selv et øjenbryn, "så vidt jeg erindre er det også dit projekt"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:54 am

Angela grinte og rystede på hovedet "den eneste grund til jeg har noget med det projekt at gøre er på grund af fodbold" sagde han "så længe det er godt nok til jeg kan blive på holdet"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:58 am

Moira så tænksomt fyren an, "Ah, og du stolede måske ikke på mine evner?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:59 am

"Er du ikke en totalt nørd? Jeg troede det var det du lavede?" spurgte han forvirret
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 2:06 am

Moira sukkede svagt ... jo, nu var det som det plejede at være ar kommunikerer med manden .. langsomt og smertefuldt, "ja, så kan det undre en, hvorfor du fandt behov for at bruge så meget tid i mit laboratorium?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 2:09 am

"Bruge meget tid i dit..." Angel spærrede øjnene op. No way. She hadn't. She wouldn't. "Prøver du at fortælle mig at jeg har brugt en masse tid i dit laboratorium og lavet opgave?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 1:00 pm

Moira så Angel an og hævede et øjenbryn, "svært ved at huske?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 5:53 pm

Angel tog sig til hovedet "unbelievable.." mumlede han og rystede på hovedet "I remember just fine" fnøs han så og så irriteret på hende "ok hør, whatever vi har lavet sidste måned, forget it happend, alright?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 5:56 pm

Moira hævede et øjenbryn og så interesseret på ham, "Hm, I will" løg hun
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 5:57 pm

"Godt" fnøs han og rystede på hovedet "like I don't have a reputation.." hans rant forsatte lidt på tysk.. og gik han!

//out//
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitimeFre Apr 13, 2018 5:59 pm

Moira så interesseret efter ham, "Huh" sagde hun stille, det var noget at tænke over.

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Angel er normal - Angel   Angel er normal - Angel Icon_minitime

Angel er normal - Angel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Der er en fejl - Angel