Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Angel skal testes - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira

Antal indlæg : 820

Angel skal testes - Angela Empty
IndlægEmne: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:29 pm

Moira havde gået resten af den foregående dag og funderet over Angel. Havde hans forældre på en eller anden måde betalt sig til at få ham til at fremstå mere intelligent? Eller havde han skjulte talenter? Og i så fald, hvorfor holdt han dem skjult? ... og hvor meget evne for det havde han? Kunne hun trygt overlade de mere simple dele til ham .. og hvad med mere komplicerede dele? Der var intet andet for end at opstille en test. Til dette formål, havde Moira forberedt et ark med spørgsmål og og billeder, som hun regnede med at få Angel til at besvare. Det burde i det mindste vise, om hun kunne lade ham være alene med petriskålene.

Petriskåle: (tomme)
Angel skal testes - Angela 10pcs-10

Biologi-laboratoriet:
Angel skal testes - Angela Image.axd?picture=2014%2F1%2FIMAGE1-2
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela

Antal indlæg : 886

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:33 pm

Angela kom ind i biologilokalet med et suk "hej Moira, undskyld jeg kommer så sent" sagde hun imens hun åbnede sin taske "det er helt utroligt hvor mange mennesker der ikke tager 'nej, jeg arbejder på en opgave' som et svar. Jeg tror jeg blev stoppet fire gange på vejen her hen." hun rystede på hovedet af Angels fangruppe. Det var ikke noget man lige vænnede sig til. Hun satte to kopper kaffe (sådan dem man køber) på bordet og satte to pakker med madder ved siden af. Hun lod nysgerrigt blikket glide over papiret Moira stod med "hvad har du der?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:37 pm

Moira så på Angela, "Ja, det er det virkelig" sagde hun og rystede på hovedet, "Sådan er Olivia også ..." fortsatte hun en smule opgivende. Så fik hun øje på kaffen og hævede et øjenbryn, "Hm, spørgsmål .. hvad er det?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:42 pm

"Jeg har taget noget kaffe og frokost med" hun smilede til hende "jeg tænker i hvert fald bedre med lidt koffein og noget i maven, jeg tænkte du måske også ville have noget?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:44 pm

Moira så mistroisk på Angel, "Det er betænksomt" konstaterede hun og så ham an
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:46 pm

Angela smilede til hende og satte sig ned. Hun tog en tår af sin kaffe og så igen mod papiret "spørgsmål? Noget fra læren eller noget du synes vi skal undersøge?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:52 pm

Moira tøvede lidt og så ham an igen, "Nogle jeg håbede du kunne besvare" sagde hun, "Jeg er blevet informeret om muligheden at du ikke selv har skrevet dine noter, og jeg vil sikre mig at mit projekt er i kompetente hænder"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:52 pm

Angela så lidt overrasket ud, men hendes håndskrift var ikke den samme som Angels.. det kunne læren jo let havde lagt mærke til. Hun nikkede "sure, lad mig høre?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:56 pm

Moira nikkede lidt og så ham an igen, ikke den reaktion han havde regnet med. "Godt" sagde hun og så bestemt på hende, "Hvilket varmeskab skal forsøgene i og hvorfor? Vis mig det rigtige skab"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:58 pm

Angela kom til at grine lidt.. ah ja, den slags spørgsmål. Det var som at være tilbage i de små klasser. Hun rømmede sig og prøvede at ligne en artig studerende "det skal i varmeskabet på 40 grader. Det er den temperatur de celler vi arbejder med lever bedst i. 30 grader er for koldt, så går de i dvale, hvor 60 grader derimod er for varmt og kunne slå dem ihjel." sagde hun

Sidst rettet af Angela Søn Mar 18, 2018 12:01 am, rettet 1 gang
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:00 am

Moira så ham an og nikkede så, "Hm .. godt" sagde hun tilfredst, "Og hvad er den korrekte procedure, når man har tilføjet materiale til en skål eller et reagensglas?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:02 am

"At skifte spidsen på pipetten så vi ikke blander materialer" sagde Angela højtidligt
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:04 am

Moira smilte tilfredst og nikkede, "Godt" sagde hun og så hende an, det var de vigtigste ting, "Hm ... hvad er det vigtigt at gøre, før man smider en prøve ud, fejlet eller ej?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:06 am

"At notere ned. Både fejlet og ikke fejlet." sagde hun højtidligt "altid noter en prøve ned før du går videre med en ny, ligegyldigt hvor ligegyldigt den virker eller hvor sikker du er på at kunne huske det senere."
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:09 am

Moira nikkede tilfredst, "Godt" sagde hun, "Og jeg går ud fra du kender de sædvanlige sikkerhedprocedure?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:10 am

"Altid drik og spis i nærheden af forsøgende, sikkerhedsbriller og kittler er mere et forslag end en regel og hvis du spilder noget på dig selv, så holdt dig langt fra vand" sagde hun alvorligt
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:13 am

Moira blinkede og kom til at grine lidt, "Hrm .. når det er dig der siger det, er jeg lige ved at tro det ..."
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:14 am

"Lige ved? Hvad har jeg gjort for at fortjene alt den tillid?" spurgte hun med et lille grin
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:16 am

Moira så amuseed på hende og kom til at grine, "Hm .. i dag og i går"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:17 am

"You flatter me" sagde Angela med et lille smil og tog en tår af sin kaffe "så ud over mine reckless laboratorievaner, har jeg så bestået?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:20 am

Moira så ham lidt an og nikkede så kort, "Ja, du er godkendt til at beskæftige dig med forsøget"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:21 am

"Godt så" hun smilede lidt "kan du lide kringle?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:23 am

Moira så mildt overraskede på ham, "Det går jeg ud fra"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:24 am

"Super" sagde hun glad "jeg har bagt" hun skubbede blidt den ene af madpakkerne over til Moira
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:28 am

Moira blinkede overraskede og så mistroisk på madpakken, så gik hun i gang med at åbne den, "... hvor betænktsomt" -.o
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Angel skal testes - Angela   Angel skal testes - Angela Icon_minitime

Angel skal testes - Angela
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Til fest med Angel - Angela
» Angel er normal - Angel
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Besøg hos Moira - Angela
» Der er en fejl - Angel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum