Emne: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:03 am
Jack stod ude på fodboldbanen og trænede målskud… Gabriel var der også… men… de havde ikke sagt hej. De hilste ikke på hinanden… hrm… nej. Nu stod de i hver deres ende af fodboldbanen og øvede de samme ting, eller lidt forskellige ting, men ikke hinanden. Det var ved at blive ret sent og månen stod højt på himmelen. Jack sukkede svagt og tog foldbolden… det var nok også ved at være at komme tilbage af. Han begyndte at gå hen af fodboldbanen!
Gabriel
Antal indlæg : 1045
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:07 am
Gabriel havde stået i den anden ende af banen end Jack og trænet fodbold. Som sædvanligt havde ingen af dem hilst på hinanden, hvilket da også var at forvente fra en af Angels venner. Selvom Gabriel ærlig talt havde svært ved at se, hvad Jack så i Angel .. leder af teamet, og da heller ikke uden grund, måtte han have bedre valgmuligheder.
Ud af øjenkrogen så Gabriel Jack forlade banen. Han smilte tilfredst, han havde holdt ud længst ...
Jack
Antal indlæg : 1475
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:10 am
Et ukaraktaristisk lyn slog over nattehimmelen og lyste fodboldbanen op i et underligt, syraliastisk blåt glimt. Lynet slog ned et sted i nærheden, tæt på. Braget bulrede så meget at det næsten fik jorden til at ryste og skælve! En kold vind slog hårdt imod dem så hårdt at det føltes som om sjælen blev trukket ud af en! Gabriel og Jack blev begge væltet omkuld, vinden var alt for stærk til at man kunne stå imod! Jack tumlede om på jorden... og så var han Jack no more!
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:12 am
Gabriel kom med et overraskede udbrud, i det det kræftige vindstød tog benee væk under ham og slog pusten ud af ham. Et øje blik lå han omtumlet og forvirret på jorden .. så begyndte han langsomt at komme på benene. Der var noget der føltes off, bekymret overvejede han om han havde slået sig i faldet.
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:13 am
"Ah.." Jack tog sig til hovedet og åbnede øjnene ".. sikke et stød, det blæste mig næsten til den anden e.. en... ende.." han rynkede brynene og tog sig til halsen, hvad var der galt med hans stemme?
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:17 am
Gabriel så sig forvirret om... hvem havde sagt det? Han så i retning af lyden og kom hurtigt på benene ... der lå en fyr han ikke havde opdaget før, "Hvem er du?"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:18 am
"Hvem er j.." Jack så mod Gabriel... og spærrede øjnene op... det var jo .. jo ham... han kom på benene og så en blanding af skræmt og forvirret ud ".. .. hvad sker der?"
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:20 am
Gabriel fik set ordentligt på manden og spærrede øjnene op .. forvirret tog han et skridt baglæns .. og så ned af sig selv, "Hvad fanden sker der?!"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:21 am
Jack sank en klump ".. en drøm" mumlede han og så på ham "det må være en drøm.."
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:25 am
Gabriel hævede et øjenbryn af ham og mærkede en knude af panik i brystet, "Tror du virkelig det? For jeg er ret sikker på jeg var vågen lige før"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:25 am
Jack sank en klump "jeg kan ikke være to steder på en gang" mumlede han.. og rynkede brynene.. han så ned på sine hænder og arme ".. d-det er ikke mine hænder!"
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:29 am
Gabriel så uimponeret på ham, "Jamen dog, du er jo næsten lige så hurtig som Angela" sagde han .. hvilket var mean, men han var freaked
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:29 am
Jack blinkede med øjnene... og så med store øjne på Gabriel "... Gabe ..?"
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:33 am
Gabriel rystede på hovedet, "Nej, det er rektor .. hvem tror du?"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:34 am
"Du er inde i mig krop?" spurgte Jack overrasket og så ned af sig selv ".. så er det her din..?" han rørte lidt ved sig... og fik fat i huen!.. han trak den af og så på den ".. holy shit" ._.
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:38 am
Gabriel nikkede enigt og så lidt ned af sig selv .. og kørte en hånd gennem sit hår .. han havde hår, "Ja .. det må du nok sige"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:38 am
"But.. how?!" udbrød han ._.
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:41 am
Gabriel trak på skuldrene, "No clue" sagde han og rynkede brynene, ".. jeg er ret sikker på den slags ikke burde være muligt"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:42 am
"..ikke ude af film nej" sagde han og rørte lidt ved sit ansigt...
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:44 am
Gabriel brummede enigt og rynkede brynene, ".. nej" sagde han og så lidt ned af sig selv igen, "...."
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:45 am
"... hvad gør vi?" mumlede Jack ._.
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:47 am
Gabriel rynkede brynen mere, den samme tanke var netop slået ham, "... hrm .. vi må finde ud af, hvad der er sket ... og hvordan vi får det omvendt"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:48 am
Jack nikkede "... der var det der lyn..."
Gabriel
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:49 am
Gabriel nikkede og brummede, "Hrm .. farligt at prøve at genskabe" sagde han og smilte svagt, "Og hvem skulle risikere det? .. jeg vil hverken miste mig eller min krop"
Jack
Emne: Sv: Soccer after dark! - Gabriel Fre Mar 16, 2018 1:51 am
".. yeah nej" han rynkede brynene ".. måske.... går det over?"