Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hej Jack! - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:17 am

Efter en… uheldig hjemmeweekend stod Angela nu foran døren til Angels værelse. Der havde været meget snak frem og tilbage mellem hende og hendes bror, men i sidste ende, var det endt med at de havde byttet plads. Forældrenes straf var… det ville være længe uden magi. Det skulle kun holde ud en måned. Hun lod kort blikket glide ned over Angels noter… værelsesnummer og generel viden… hendes værelseskammerat var Jack… hun tog en dyb indånding og gik ind
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:30 am

Gabriel lå i Jacks seng og sov uroligt. Det havde været næsten umuligt for ham at falde i søvn aftenen før, så han havde ligget vågen til langt ud på natten. Da det var en fridag, havde han meget mod sin vane besluttet ikke at stille en alarm .. han følte at et kropskifte var grund nok til at sove igennem.

Derfor blev han vækket af en banken på døren. Utilfredst løftede han hovedet fra sin pude, "Ja ja! Jeg kommer" brummmede han og fik kæmpet sig op af sengen .. hvad var klokken? Og var han stadig ...? Ja .. ja det var han. Han så ned af sig selv .. det var stadig Jacks tøj, iført lløse natbukser og en t-shirt .. det havde virket for underligt at sove i mindre.

Han gik over og åbnede døren, det var forhåbentligt Jack de- ...... nej ..... nej ..... "... Angel"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:31 am

Angela så på Jack og smilede ............. ah det her var så underligt. Hun troede hun havde været forberedt. Hun rømmede sig prøvende og smilede til ham "godmorgen Jack" hilste hun "vækkede jeg dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:39 am

Gabriel blinkede overraskede og rynkede brynene lidt .. ja ... han var Jack, og Jack kunne lide Angel, "hrm .. lidt" sagde han og flyttede sig så han kunne komme ind
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:42 am

"Ah.. det er jeg ked af, det er også lidt tidligt" Angela så på sit ur og gik ind.... hun satte sin taske ned og skævede mod ham.... ok.. Angel havde sagt at Jack var "chill" ... "hvordan var din weekend?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:47 am

Gabriel havde virkelig ikke lyst til at snakke med Angel, men det blev han jo nok nødt til .. "fin" sagde han kort, "Din?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:48 am

"oh.. uhm.. god" sagde hun og nikkede "ja.. jeg var til en koncert.. uhm.." hun tøvede kort for at huske navnet "... Blue bettles? Hrm, og jeg har.. øvet fodbold. Så en god weekend" hun nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:54 am

Gabriel nikkede lidt ligegyldigt, "godt godt" sagde han og lagde sig over på Jacks seng
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:56 am

Angela nikkede lidt... ok, det var jo gået godt? Hun smilede lidt tilfreds og satte sig på sin seng. Måske ville det her slet ikke blive så svært. "... så.. har vi nogle planer idag?" spurgte hun og prøvede at lyde casual.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 1:56 pm

Gabriel så mod Angel .... det håbede han ikke, der var grænser for hvor meget han kunne holde ud, "kun fodboldtræning" svarede han kort og bestemt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:55 pm

"Ok, super" sagde Angela og nikkede imens hun fandt sit skema frem... hun så lidt af timerne over for hvad de havde af fag i morgen "uhm, Jack? Kan du huske hvilke ting vi skulle have læst til i morgen?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:57 pm

Gabriel hævede et øjenbryn og var lige ved at spørge hvornår Angela var begyndt at læse .. men tog sig i det .. Det var Jacks ven og der var ingen grund til at ødelægge deres forhold. I stedet sukkede han svagt, "Hvilket fag?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:57 pm

"Uhm.. matematik, biologi og engelsk" sagde hun efter at have set skemaet igennem "der var ikke så meget tid i weekenden, men jeg burde kunne nå at sætte mig ind i det inden i morgen."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:01 pm

Gabriel så lidt skeptisk på ham, "Er dine karakterer for dårlige i mere en et fag?" spurgte han i hvad han håbede ikke var for uhøfligt et toefald ... Angel slog ham jo normalt ikke som typen der læste op
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:02 pm

Angela fnøs "mere end et fag? Alle fag" sagde hun og rystede på hovedet "man kan undre sig over jeg kan klæde mig selv om morgenen" mukkede hun, det havde været en lidt hård weekend med Angel...
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:06 pm

Gabriel blinkede overraskede og så lidt forvirret på Angel og kunne ikke lade være med et grine lidt, "well .. I wouldn't have said it .. but yes"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:07 pm

Angela kom til at smile og så mod ham "det er fordi du er 'chill' " sagde hun, som jo var det ord Angel selv havde brugt "ikke at det ville være skidt for mig at få at vide jeg skulle tage mig sammen en gang imellem." hun hævede et øjenbryn "det er ikke sådan at livet efter high school bliver nemt hvis man tror at en dårlig attitude og en fodbold kan få en igennem.." ... ok Angela, måske var det med at staye in character lidt... sværere end hun først havde troet.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:12 pm

Gabriel blinkede og kom til at grine lidt, "Hrm .. er jeg chill?" spurgte han tænktsomt og forestillede sig Jack, "Yeah .. det er jeg nok" sagde han lidt fornøjet og så overraskede på Angela, måske fyren ikke var så slem som han havde troet .. sikke en mærkelig tanke
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:13 pm

Angela nikkede og smilede lidt.. hm, Jack virkede jo ikke som om hun gjorde det forfærdeligt. Faktisk virkede han til at synes hun var sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:17 pm

Gabriel så undersøgende på Angel, "Så, nu har du besluttet at prøve at catche lidt op?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:18 pm

"Ja.. i hvert fald her den næste måneds tid" sagde Angela og tøvede lidt "uhm, jeg havde en snak med mine forældre da jeg var hjemme, .... træneren ringede" hun nikkede!
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:22 pm

Gabriel nikkede lidt og brummede, "Det var da også på tide han gjorde noget" sagde han og rystede lidt på hovedet, "Nå men, godt for dig"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:24 pm

Angela kom til at smile og nikkede "tak Jack, du er en god ven" sagde hun!
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:26 pm

Gabriel blinkede overraskede og nikkede så kort til ham, "Så lidt" sagde han, og mente det .. han havde da ikke gjort noget?
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:26 pm

Angela smilede ".. nå, hvis du havde siderne vi skal læse? Så smutter jeg ned på biblioteket"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej Jack! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Jack! - Gabriel   Hej Jack! - Gabriel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej Jack! - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En date med Gabriel - Jack
» Billetter - Gabriel
» Zoo! - Jack
» Biograf - Jack
» So... it didn't go away .. - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: