Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

You gotta show her what you're worth! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Zarya

Zarya

Antal indlæg : 702

You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 6:04 pm

Zarya rødmede og nikkede lidt, "Hrm .. også, hvis det er andre?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra

Antal indlæg : 729

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 6:08 pm

"Ja, ellers så finder de hurtigt ud af det ikke er rigtigt" sagde Sombra og nikkede "I mean, I'll let me friends know, but other than that, if anyone asks, you and I are a thing."
Zarya

Zarya

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 6:12 pm

Zarya nikkede lidt og rynkede brynene ... på den ene side var det at lyve, på den anden side gav det mening, ".. da" sagde hun og nikkede afgjort, "Hvornår skete det?"
Sombra

Sombra

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:26 pm

"Well.. when did this thing with Jessica happen?" spurgte hun
Zarya

Zarya

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:27 pm

Zarya brummede lidt, "Hrm .. for en times tid siden .."
Sombra

Sombra

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:29 pm

"hmmmm..." Sombra tøvede "that might be a little early... ok, what about.. vi venter til i overmorgen? Så kan det være 'sket' i morgen?" tilbød hun
Zarya

Zarya

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:32 pm

Zarya nikkede lidt og brummede tilfredst, "Da, det er en god ide" sagde hun, godt Olivia var så hjelpsom
Sombra

Sombra

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:33 pm

Sombra smilede sket "cool, well, it's a date then. Så, til vi mødes, no looking sad" sagde hun og så på hende "and no looking at Jessica. We need to to look as unfaced as possible!"

Amélie så på dem med et opgivende blik
Zarya

Zarya

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:52 pm

Zarya brummede og nikkede bestemt, "Da ... I can do that" sagde hun, og håbede det var sandt
Sombra

Sombra

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 7:53 pm

"Good" Sombra smilede tilfreds "if you feel like looking at her, then do something to distract yourself. Can't think of anything? send me text, I'll send something funny" hun grinede lidt

Amélie så lidt på Sombra
Zarya

Zarya

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 8:00 pm

Zarya brummede og kom til at smile lidt, "Hrm .. da, det vil jeg huske" sagde hun og nikkede taknemmeligt til hende, "du har været til stor hjælp"
Sombra

Sombra

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 8:02 pm

"Ah well, don't like to see you without a smile" hun sendte hende et skævt smil "and it's fun." hun så på Amélie "I'm out lame, see ya later?"

Amélie nikkede kort uden at se op fra sin bog

Sombra smuttede ud!

//out//
Zarya

Zarya

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 8:03 pm

Zarya brummede og kom til at smile lidt, "Hrm .. hende Olivia er god nok" sagde hun bestemt og tilfredst

//out?//
Sombra

Sombra

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 8:05 pm

Amélie så på Zarya og det trak kort i hendes mundvige "you learn to live with her." svarede hun

//helt out!//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: You gotta show her what you're worth! - Zarya   You gotta show her what you're worth! - Zarya - Page 4 Icon_minitime

You gotta show her what you're worth! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Hun skrev! - Zarya
» Gangen - Zarya
» Oh hey Jessica *casually hair flip* didn't see you there - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: