Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Billetter - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:45 pm

Jack havde fået stukket to billetter i hånden af Amélie. Fået at vide at alt var i orden men at hun desværre selv var forhindret i at komme. Hun havde virket utilfreds, men sagt at Gabriel skulle more sig og måtte fortælle hende om det når han kom tilbage…………..

Så nu bankede han på Gabriels dør med billetterne til den koncert Gabe ikke måtte misse.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:53 pm

Gabriel rynkede brynene og så mod døren, "Kom ind!" kaldte han og overvejede, hvem det kunne være .. Jesse måske?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:54 pm

Jack åbnede døren og stak hovedet ind "Gabe?" spurgte han lavmeldt, in case Angel var der.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:57 pm

Gabriel så overraskede på Jack og nikkede lidt, "Yeah, det er bare mig .. kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeTors Apr 05, 2018 11:58 pm

Jack sukkede lettet og kom ind "cool" mumlede han og smilede tøvende til ham "uhm, Amélie kom med dem her til dig.. jeg tænkte du nok ville have dem?" han rakte ham billetterne
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:04 am

Gabriel så overraskede på biletterne og tog sig til hovedet, "Damn .. det havde jeg helt glemt" sagde han og rynkede brynene, "hrm ... du bliver nok nødt til at tage med Amélie i mit sted" sagde han, ikke glad for at misse koncerten ...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:06 am

Jack rystede på hovedet "nej, det er cool, Amélie kunne ikke" sagde han og smilede til ham. Han rakte ham billetterne "hun skulle noget andet, vidst ikke noget hun var glad for at misse.. hun virkede skuffet, men sagde du skulle more dig, she sounded like she ment it"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:07 am

Gabriel nikkede med et svagt smil, "Ja, det er jeg også sikker på hun gjorde" sagde han og sukkede svagt, "Stakkels Am ... hun ville ellers gerne med"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:10 am

"Ja..." Jack tøvede "nå men.. hrm, nu hvor du ikke skal med Am, burde du kunne tage afsted, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:13 am

Gabriel nikkede lidt ... og rynkede så brynene, "Hrm .. hendes fætter opdager nok, hvis jeg ikke er der ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:16 am

"Oh.. uhm" han tøvede og så på billetterne
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:19 am

Gabriel rynkede brynene lidt og tøvede, "Hrm .. men der er to ..." sagde han og rødmede svagt .. han rømmede sig lidt, "Har du planer på lørdag?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:21 am

Jack blinkede med øjnene og rystede på hovedet "oh.. uhm, nej det har jeg ikke" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:22 am

Gabriel nikkede lidt og tøvede, "Hrm ... jeg går ikke ud fra jeg kunne overtale dig til at tage med?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:24 am

Jack rødmede lidt "m-med? Dig til koncert?" spurgte han overrasket
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:25 am

Gabriel kom til at grine lidt, "Ja, det var ideen" sagde han fornøjet
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:28 am

Jack rødmede lidt ".. er du sikker på det er ok? Jeg mener, du vil ikke hellere med nogen andre?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:30 am

Gabriel tøvede kort og rystede så på hovedet, "Nej" sagde han med et svagt smil, "Jeg skal jo helst ses til koncerten, og så er du næppe så dårligt selskab"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:31 am

Jack kom til at smile "ah.. ja selvfølgelig" sagde han og følte sig lidt fjollet for at have foreslået noget andet... han rømmede sig og nikkede "jo, sure, lad os det"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:33 am

Gabriel nikkede og så Jack lidt an, "Ja, jeg håber du overlever musikken ... "
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:39 am

"O-oh det er sikkert cool, det meste er godt live" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:44 am

Gabriel brummede og nikkede lidt, "Ja, det er det" sagde han, "Mn det er lidt .. meget til manges smag"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:45 am

Jack smilede lidt "I'm sure I can handle it"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:51 am

Gabriel smilte lidt og nikkede, "Godt .. hvilket musik hører du normalt?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:52 am

"Mere rock.. og pop.." sagde Jack tøvende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Billetter - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: Billetter - Gabriel   Billetter - Gabriel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Billetter - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 13Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» So... it didn't go away .. - Gabriel
» Hej Jack! - Gabriel
» Fodboldtræning - Gabriel
» En date med Gabriel - Jack
» Soccer after dark! - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: