Emne: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:36 am
Moira og Angel var kommet til et punkt i deres projekt hvor der skulle laves nogle mere sensitive forsøg. Til det havde de brug for en følsomt termometer og en mere prævis pipetter end den de hidtil havde brugt. Begge dele ting skolen hævdede at have .. hævede. Moira havde før erfaret at "følsomt" betød inden for en grad. Det var ikke godt nok. Det samme galt for pipetteværktøjet ... next to useless. Derfor var de taget hjem til Moira for at hente ordentlidt udstyr.
Moiras lejlighed:
Angela
Antal indlæg : 886
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:38 am
Angela så nysgerrigt på Moiras lejlighed og skævede mod Moira.
Moira
Antal indlæg : 820
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:39 am
Moira nikkede, "Ja, det er så her jeg bor" sagde hun med og gik op af trappen mod indgangen, "Her er nogenlunde"
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:39 am
Angela rystede lidt på hovedet af hende "I like it" sagde hun og smilede svagt "det er en smuk bygning"
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:42 am
Moira sukkede svagt, ".. det er det vel" sagde hun og rystede på hovedet af sine forældres valg. Hun fandt sin nøgle frem og låste op, "Det er lidt gammeldags"
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:45 am
"Ja" sagde hun "men smuk.."
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:47 am
Moira så på bygningen, "Den er vel ok" sagde hun, "Hm .. det mister nok lidt sin tiltrækning når man er van til den" fortsatte hun og gik ind
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:52 am
"Muligvis" medgav Angela, men havde nu svært ved at forestille sig ikke at finde den smukke bygning charmerende. Hun fulgte med Moira!
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:53 am
Moira ledte hene op af et sæt trapper og så ind af endnu en dør .. og så var de i lejligheden!
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:55 am
Angela så sig nysgerrigt omkring og smilede lidt. Der var pænt. Hun havde ikke svært ved at forestille sig Moira bo her.
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:57 am
Moira så sig lidt om, "Ja, det er så indenfor" præsenterede hun. Lyden af kløer på trægulv kunne høres, hastig voksende højere
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 2:58 am
Angela blinkede med øjnene og så sig omkring efter lyden?
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:00 am
Og hun skule ikke se længe! Hurtigt kom der en stor doberman løbende mod dem! Glad sprang den rundt om Moira, der med et svagt smil nussede hunden bag øret. Ikke ret langt efter den, kom en lille brun hvalp løbende, gøende og logrende!
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:01 am
Angela lavede en overrasket lyd af joy og knælede ned ved den lille hvalp "hallo you!"
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:04 am
Moira blinkede overraskede og kom til at smile .. Angela så da også sød ud ..
Den lille hvalp bjæffede glad og startede en mission med at vaske hele Angels ansigt .. eller så meget som kunne nås! Den store hund snuste nysgerrigt til Angels imens
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:05 am
Angela løftede glad hvalpen op og grinede da hun blev slikket i ansigtet "hvis du ikke er den sødeste ting jeg har set" sagde hun kærligt og trykkede kort sin næse imod hvalpens snude og så så imod den store hund og smilede "og goddag, oh du er en fin hund.. ja du er" hun rakte nysgerrigt sin hånd frem og lod den snuse til sig "rigtig fin er du ikke?"
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:26 am
Moira kom til at smile lidt ... Angel med hendes hunde var .. det var meget sødt. Hun rystede lidt på hovedet af sig selv, sådan noget plejede hun ellers ikke at blive ramt af
Den lille hvalp logrede glad og snuste ogslikkede. Den store hund slikkede på hendes hånd og logrede
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:28 am
"Det er en meget smuk hund" sagde Angela med et smil og strøg forsigtigt den store hund bag øret og gav så sin opmærksomhed til den lille hjerteknuser "åh hej, ja hej" hilste hun igen og smilede til hvalpen
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:30 am
Moira kom til at smile igen, "Det er han ja" sagde hun og nussede sin hund, "Smuk og dygtig"
Hvalpen var glad for al opmærksomheden!
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:31 am
"Er han trænet som vagthund, eller showhund eller noget andet i den slags?" spurgte hun nysgerrigt imens hun legede med hvalpen <3
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:33 am
Moira smilte lidt, "Han er trænet i lydighed og kunne tage til udstillinger" sagde hun, "Og jeg tror ikke man kunne træne vagthunden ud af ham, hvis man prøvede"
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:34 am
"Er du en dygtig vaghund?" spurgte hun glad den store hund og nussede den store hund bag øret "holder du Moira sikker? Ja det gør du, sådan en fin hund.."
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:36 am
Moira rystede lidt på hovedet med et svagt smil. Hendes hun havde ingen værdighed og logrede glad, mens den snuste til Angela. "Han er rolig nu, fordi du er her med mig"
Angela
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:37 am
"Ja, jeg er ikke i tvivl om du ville være end mindre sød hund hvis jeg var brudt ind, nej jeg er ej" hun smilede og nussede hunden "han er nu sød.. men jeg er ikke i tvivl om man ikke vil på hans dårlige side" hun så op på Moira med et smil
Moira
Emne: Sv: Besøg hos Moira - Angela Man Mar 26, 2018 3:40 am
Moira smilte svagt og rystede på hovedet, "Nej, det vil man ikke" sagde hun tilfreds og nussede sin hun noget mere, "Og ja .. han er en sød hund. Intelligent og loyal"