Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjem til Angel - Moira

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:55 am

Moira nikkede lidt og så efter moderen, "Din søster går også op i biologi?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:57 am

"Hrm, ja hun er ret glad for det" sagde Angela og nikkede lidt "... hun er en nørd." mumlede hun lidt utilfreds, Angel var rigtigt dum e.e' "hvilket jeg normalt driller hende med." ... ok Angela, neej...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 12:58 am

Moira nikkede lidt og hævede et øjenbryn, "Ah ... hvornår spurgte du om lov til at låne bogen?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:00 am

"Oh.. uhm, jeg sendte hende en sms" løj Angela
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:04 am

Moira så ham an, "Aha .. hvornår gjorde du det?" spurgte hun skeptisk
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:06 am

Angela skævede mod Moira... vent, troede hun ikke på hende?.... "uhm.. hrm, da vi fandt ud af vi manglede bogen" sagde hun og prøvede at lyde casual
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:07 am

Moira så ham an, "Ah ..." sagde hun, og prøvede at huske om Angel havde sendt en sms, "Det må jeg have misset" sagde hun, men lød ikke som om det var det hun regnede med der var sket
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:09 am

Angela rømmede sig ".. måske vi burde hente bogen og komme tilbage?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:11 am

Moira så hende an, "Ah .. en skam, nu havde jeg lige set frem til te"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:12 am

Angela tøvede.. ".. vi kan selvfølgelig godt blive til en kop hvis du har lyst til te" sagde hun og bed sig i læben ".. hrm, jeg henter lige bogen"

Angelas mor kom ind med te!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:14 am

Moira nikkede lidt og smilte svagt, "Ah ja ... det er en god ide"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:15 am

Angela nikkede og smuttede hurtigt ovenpå, væk fra sin opmærksomme mor og skeptiske Moira!

Elena så efter Angel og så på Moira "ah ja, den dreng er altid energisk. Er I ellers gode venner?" spurgte hun interesseret og skænkede Moira en kop te.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:17 am

Moira smilte lidt og nikkede til hende, "Mange tak fru Ziegler, nej det tror jeg ikke man kan sige .. vi er først lige begyndt at arbejde sammen, vi havde ikke meget kontakt før det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:19 am

"Ah, men I virker til at komme godt ud af det med hinanden? Han plejer ikke at tage piger med hjem" sagde hun med et tilfreds smil imens hun så undersøgende på Moira, der jo heller ikke var den type Angel plejede at tale om.. men her var hendes dreng helt forlegen og rødmende

Angela kom op på sit værelse og sukkede lettet.. hun havde savnet sine ting... hun tog en rygsæk og fyldte den med forskellige ting at læse hun kunne have på skolen og også den bog hende og Moira skulle bruge.. plus et par ekstra de kunne få brug for.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 1:23 am

Moira nikkede lidt, "Hm .. ja, jeg vil sige vi kommer godt ud af det med hinanden" sagde hun og rynkede brynene lidt, "Jeg vil gå ud fra det er noget andet, når det ikke er arbejdspartnere"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 2:14 am

"Mhm" sagde Elena med et lidt smil "jeg tror aldrig han har taget en arbejdspartner med hjem, male or female..." hun så hende an

Angela kom nedenunder og stillede tasken i gangen. Hun rettede lidt på sit hår og kom ind til dem og nikkede kort til sin mor før hun satte sig ved Moira...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 2:21 am

Moira smilte lidt til Angels mor, "Hm .. nej, det tror jeg gerne på" sagde hun og nikkede til Angel, da han kom tilbage
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:30 pm

Angela smilede lidt til Moira og tog selv en kop te.

"Nå, men jeg håber vi kommer til at se noget mere til Moira, Angel. Hun virker som en fortrinlig ung dame" sagde Elena tilfreds

Angela rynkede brynene "uhm.. nej det bliver nok ikke" hun skævede mod Moira "hrm, så længe er der ikke tilbage af projektet"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:35 pm

Moira så lidt mellem dem og rystede på hovedet, "Nej, det nærmer sig sin afslutning"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:37 pm

"Det skal da ikke stoppe Moira for at komme på besøg" sagde Elena med et smil "hvad med at invitere hende på middag en af dagene?"

Angela rødmede og så lidt frustreret på sin mor "det tror jeg ikke Moira har tid til mor."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:39 pm

Moira så interesseret mellem dem, "Jeg har ikke andre planer end vores projekt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:42 pm

Moren smilede tilfreds "jamen vil du så ikke forbi til middag Moira?" tilbød hun

Angela så frustreret på sin mor og så mod Moira....... god dammit woman >_<
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:43 pm

Moira smilte høfligt "Det ville glæde mig meget"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:44 pm

"Super!" sagde moren med et tilfreds smil "så lad os finde en dag"

Angela så mellem dem "Moira, er det en god ide?" mumlede han bekymret
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 06, 2018 8:52 pm

Moira nikkede og så interesseret på Angel, "Hm, tror du det kommer til at ligge i vejen for projektet?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjem til Angel - Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til Angel - Moira   Hjem til Angel - Moira - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjem til Angel - Moira
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe
» Moira O'deorain? - Moira
» Angel er normal - Angel
» Olivia not here - Moira
» Besøg hos Moira - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Andet-
Gå til: