Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Moira O'deorain? - Moira

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:21 am

Angela var på jagt efter… Moira O’deorain? Kvinden hun skulle arbejde sammen med på Angels biologi projekt. Hun havde overvejet at holde sig ude af projektet… men havde så fundet ud af at Angel ville blive smidt af sit fodboldhold hvis ikke han bestod og da hun havde læst opgaven igennem, havde hun fundet den overraskende spændende… og kompliceret. Måske havde Angel ikke overdrevet helt da han påstod opgaverne var for svære… det her lignede sådan noget hun ville have lavet. Faktisk var det nok lidt mere kompliceret end hvad hun normalt ville få lov at arbejde med. Hun kom ind i biologilokalet og så sig omkring?
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:25 am

Moira sad fordybet i sit arbejde over ved at af arbejdsbordene. Hun havde papirer spredt over alt omkring sig, samt et af de bedre mikroskoper. Faktisk det bedste af mikroskoperne, hele den første del af dagen var gået med at finde ud af, hvilke der virkede og hvilke der ikke gjorde. Da hun havde fundet et tilfredsstillende et, var hun straks gået i gang med se nærmere på nogle af de celleformationer opgaven omhandlede. Lige nu så hun bare på dem som de var og noterede ned, forandringerne kom først senere.
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:27 am

Angela så mod kvinden fordybet i papirarbejde... stille, for ikke at forstyrre den koncentrerede kvinde, gik hun forsigtigt hen og tog et glimt over det hun sad med? Hun smilede lettet da det var det samme projekt! This would be her partner! "Moira O'deorain?" spurgte hun høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:40 am

Moira så op fra sit arbejde og rynkede brynene ... Hvad lavede Abgel her og hvor længe havde han stået der, "Are you lost?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:43 am

Angela rynkede brynene... havde hun taget fejl? Hun rømmede sig lidt "Moira O'deorain? Angel Ziegler" hilste hun og rakte hende hånden "hrm, vi har et fællesprojekt i biologi?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:48 am

Moira hævede et øjenbryn af hende, "Jeg ved hvem du er" sagde hun og så tilbage til sine noter
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:49 am

"Ah.." Angela nikkede.. of course.. hun rømmede sig og satte sig ved siden af hende "godt.. du virkede bare forvirret, så jeg tænkte jeg måske ikke have ... uhm... ja, at vi ikke var blevet ordenligt introduceret. Jeg kan se du allerede er i gang?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:55 am

Moira sad og arbejdede og havde i ét, lykkeligt, sekund glemt Angel
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 2:56 am

".. ok så .." Angela tøvede lidt... Moira var ikke særligt snaksagelig. De havde sikkert aftalt og mødes og Angel ikke informeret hende. Hun gik igang med at finde blok og blyanter frem og sin computer...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 1:58 pm

Moira arbejdede videre. Hun skrev noter ned og kiggede i mikroskopet igen. Derefter noterede hun lidt mere og sammenlignede med billederne i biologibogen
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:55 pm

Angela åbnede sine ting op og fandt sine noter. Hun så mod Moira.. og rømmede sig lidt "så, jeg har læst din opgavebeskrivelse, den er meget interessant"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 4:58 pm

Moira rynkede brynene, da der var flere uventede lyde ... med et svagt suk løftede hun hovedet, "Du er her stadig" konstaterede hun, ikke specielt tilfreds, "Do you need adult supervision to find the football field?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:00 pm

Angela kom til at grine lidt... og rømmede sig så, Angel kunne da godt selv finde en fodboldbane. Skønt ikke meget andet. Hun rystede på hovedet "I think I got it" lovede hun og smilede til Moira "jeg kan især godt lide dine tanker om cellevægstrukturen, jeg har selv skrevet et par notater ned om metoder jeg tror kunne være nyttige, hvis ikke dem du har nævnt virker" hun rakte Moira sin blok!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:03 pm

Moira så lidt overraskede ud, da Angels virkede til at være oprigtigt fornøjet. Hendes milde overraskelse blev til åbenlyst chok, da Angel brugte et ord på mere en tre stavelser og havde skrevet rigtige ord ned på papir. Målløs tog hun blokken og lod blikket glide over den, ".. har du skrevet dette?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:05 pm

"Ja" sagde Angela og smilede lidt "den første metode er inspireret af den du har på side 3" //Lud siger bare ting nu// "den anden her er ud fra et forsøg -forsker navn- har kigget på, som jeg tror minder nok om til at det kunne have en effekt.. og den tredje metode er noget jeg selv har gået og leget lidt med, jeg tror de kunne virke. Jeg er meget interesseret i din .. tredje metode, det har jeg ikke set før, hvor kom inspirationen til det?" spurgte hun og så nysgerrigt på Moira
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:07 pm

Moira blinkede og så på Angela med liden skjukt chok .. omtrent som nogen ville se på en talende hund. Og det var da også det Moira følte der var sket. "Du har læst mine noter?" spurgte hun og rynkede brynene lidt undrende
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:09 pm

Angela rynkede brynene og nikkede "ja, selvfølgelig" sagde hun "det er ret tydeligt jeg ikke har været med inde over valgsprocessen" hun rystede på hovedet "det kan ikke.." hun rømmede sig, nej Angela "nå, jeg synes det hele ser rigtigt spændende ud, og meget mere avanceret end man normalt ser på det her niveu?" spurgte hun nysgerrigt..
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:13 pm

Moira rystede hovedet lidt for at komme sig over chokket .. så Moira, bare fordi han plejer at opføre sig hjernedødt betyder jo ikke han er det .. måske det er en facade? ...right. Hun sukkede svagt, der var vigtigere ting nu. "Ja, det er det" gav hun ret, "Jeg fik special tilladelse af vores lærer, før du blev skrevet på mit projekt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:15 pm

".. ja" Angela rynkede brynene... det kunne ikke være ret fedt at have fået Angel på sit projekt, især ikke det her projekt. Moira var tydeligvis out of his league. Hun rømmede sig ".. ja, det.. jeg beklager at jeg bare sådan kom og møvede mig ind.. men uhm, ja det med at vælge projekter og sådan" hun rystede på hovedet ".. I'm not always the brightest" hun rystede på hovedet af Angela "I'll make it up to you, når vi er to kan vi sikkert nå langt længere end hvis du havde siddet med det alene" hun smilede varmt til hende
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:19 pm

Moira så chokeret på Angela og nikkede så kort, selvom hun tvivlende på at det sidste var rigtigt. Med et svagt suk så hun på noterne, "Hm, hvis du har lavet det her er, er du måske ikke helt ubrugelig" medgav hun og rynkede så brynene, "Og du har planer om at deltage aktivt i projektet?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:22 pm

"Ja" sagde Angela med et smil og nikkede "hvis du ikke har lyst til at jeg.. fylder for meget, kan du jo give mig nogle af de mere mundane opgaver, det passer nok også bedre til mit niveau" sagde hun tænksomt da Angel jo ikke var ret god til biologi "lade mig lave noget af grundarbejdet, jeg kan sætte cellerne op og jeg kan notere ændringerne, eller manglen der af, hvis du giver mig dit nummer kan jeg kontakte dig når der sker noget. Vi får jo næppe nogle resultater de første par dage"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:24 pm

Moira så overraskede på ham og hævede et øjenbryn, "Jeg var ellers under den opfattelse at du havde for travlt med'vigtige ting' til at beskæftige dig med noget så nedværdigende, eller tør jeg sige det, nørdet som biologi?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:25 pm

".. that sounds like me" skumlede Angela ".. yeah, well, I'm kind of a jerk. Sorry about that.. just ignore those comments"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:27 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Så længe du selv ved det" sagde hun og rystede lidt på hovedet, "Fint. Hvis du ikke ødelægger noget, kan du være med til forsægene" sagde hun og så køligt på ham
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitimeFre Mar 16, 2018 5:28 pm

Angela smilede og nikkede "super! Jamen så går jeg igang med at sætte op" sagde hun og gik igang med at finde ting!.. tingene stod lidt anderledes her ind på hendes skole, men det tog hende da ikke meget længe lige at finde ud af hvor ting var og sådan. Hun måtte nok tage en dag og sætte sig rigtigt ind i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Moira O'deorain? - Moira Empty
IndlægEmne: Sv: Moira O'deorain? - Moira   Moira O'deorain? - Moira Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Moira O'deorain? - Moira
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Olivia not here - Moira
» Et fordelagtigt partnerskab - Moira
» Besøg hos Moira - Angela
» Hjem til Angel - Moira
» Soccer is coming up… soon… so… uhm… bye T_T - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Klasselokaler-
Gå til: