Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 So... it didn't go away .. - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 8:55 pm

Gabriel nikkede og skrev tavst sit nummer ned på et stykke papir og gav det til Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 8:55 pm

Jack skrev sit nummer ned og gav det til Gabe!
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 8:58 pm

Gabriel tog imod det med et kort nik og rynkede brynene lidt, "Hrm .. prøv ikke at lade Amélie .. eller Sombra" e.e, "Se at du skriver til det"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:01 pm

Jack nikkede og rynkede brynene ".. jeg kan kalde dig noget andet i telefonen?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:03 pm

Gabriel nikkede lettet, det ville ikke hjælpe på Amélie og Sombras drillerier, hvis han begyndte at snakke med Jack, "Ja, det er en god ide"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:04 pm

"Hvad kan jeg kalde dig?" spurgte han og så ham an "hvad ville ikke vække mistanke?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:06 pm

Gabriel overvejede det lidt, "Hm .. " sagde han tænktsomt, "Du kan altid lade som om jeg er mine forældre?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:08 pm

Jack nikkede "ok, det er en gode ide" sagde han "det kan du også"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:09 pm

gabriel nikkede og smilte lidt, "Ja, det ville nok være skidt for dit forhold med Angel ellers"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 9:11 pm

"Muligvis ja" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:20 pm

Gabriel nikkede lidt og så Jack lidt an
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:22 pm

Jack så på ham.. ".. nå men.." han tøvede "er der andet jeg lige skal vide?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:32 pm

Gabriel overvejede det lidt og rynkede brynene en anelse bekymret, der var ting Jack helst ikke burde vide .. "Hrm, prøv ikke at bringe dig selv op"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:36 pm

Jack nikkede lidt ".. altså dig selv eller mig selv?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:41 pm

Gabriel skulle til at svare og kom til at grine lidt, "Heh .. Jack"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:45 pm

Jack smilede lidt "det havde jeg heller ikke tænkt mig" lovede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:49 pm

Gabriel nikkede lidt lettet, "Godt" sagde han og så tænksom ud, "Hm .. Moira kan være en smule uhøflig, det skal du bare ignorere .. Sombra lan være irriterende, igen ignorer det, så holder hun normalt op .. hm ... Jeg har normalt min hue, hættetrøje og cowboybukser på ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:50 pm

Jack nikkede lidt tænksomt "ok.. got it"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:54 pm

Gabriel nikkede og så mere tænksom ud, "Hm ... Amélie bryder sig ikke om larm .."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:55 pm

Han nikkede lidt "ok.. ikke larme, ikke blive fornærmet, ikke lade sig irritere.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 17, 2018 11:59 pm

Gabriel nikkede lidt, "Godt" sagde han og overvejede, om der var andre vigtige detaljer om hans liv, ".. jeg tror det er det vigtigste"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:00 am

Jack nikkede "ok, I think I got it" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:03 am

Gabriel nikkede tilfredst, "Godt" sagde han, "Er der noget vigtigt jeg skal vide?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:04 am

Jack overvejede det "hvis det er i mit skab, kan du tage det på.. jeg har ikke rigtigt tøj jeg ikke går i.. uhm.. du bliver nok nød til at tage til et par fester, jeg har allerede skippet et par stykker og Angel er ikke glad..." fortalte han og tænkte lidt "du bliver nød til at være mindre vred under fodbodltræningen"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitimeSøn Mar 18, 2018 12:08 am

Gabriel nikkede og sukkede svagt .. han var ikke glad for fester, "Hrm .. kan jeg fake feber?" spurgte han, lidt håbefuldt og kom til at smile svagt, "Jeg skal prøve"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: So... it didn't go away .. - Gabriel   So... it didn't go away .. - Gabriel - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
So... it didn't go away .. - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Billetter - Gabriel
» Hej Jack! - Gabriel
» Fodboldtræning - Gabriel
» En lille cafe! - Gabriel
» You are dating Gabe? - Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Værelserne-
Gå til: