Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lille cafe! - Gabriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:13 am

Jack sad nede ved et af bordene på den lille cafe i byen som han og Gabriel havde aftalt at mødes ved.... han var lidt nervøs. Ting var ikke gået flawlessly... men ingen havde beskyldt ham for at være en anden så det var da noget?
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:17 am

Gabriel trådte ind på den aftalte cafe og så sig om efter .. ja .. sig selv. Han fik øje på ham og gik mod ham, "hey"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:17 am

"Hey" hilste Jack og tøvede.. han rømmede sig "how are you?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:22 am

Gabriel trak en stol ud og satte sig med et svagt suk, "udmærket .. dig?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:23 am

"Ja, alt taget i betragtning" sagde han og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:29 am

Gabriel nikkede, "præcist" sagde han, "hvordan går det med det?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 4:29 am

"Det uhm.. jo, det går da" sagde han tøvende og rømmede sig "... hrm.. you got any trouble?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 12:37 pm

GAbriel rynkede bryne lidt og rystede på hovedet, "Hrm .. det tror jeg ikke" sagde han og sukkede lidt irriteret, "Angel tror du er vild med Sombra ...."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 12:40 pm

Jack blinkede med øjnene "oh..? Amélie tror du er vild med Leo" indrømmede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 12:41 pm

Gabriel blinkede og kom til at grine lidt, "Hrm .. ham den lille nye?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 12:49 pm

Jack nikkede lidt "ja.. Han er flink"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 12:50 pm

Gabriel brummede og så ham lidt an, "Hrm .. og hvorfor tror Amélie nu jeg kan lide ham?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:11 pm

Jack sukkede "jeg har muligvis været venligere overfor ham end hvad du ville.. men altså intet romantisk overhovedet" forsikrede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:12 pm

Gabriel nikkede lidt og kom til at smile af Jack, "Hrm .. det kunne godt gøre det, hvad har du gjort?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:15 pm

"Ikke noget" sagde han defensivt... og sukkede... "... altså... jeg tror ... hun synes det var mistroisk jeg tog ham med over til bordet..."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:17 pm

Gabriel så ham an og hævede et øjenbryn, "Du tog ham med over til bordet?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:18 pm

"..... han ville rigtigt gerne møde alle" forsvarede han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:20 pm

GAbriel kom til at smile lidt, "Hrm .. så er det ikke underligt hun tror du er vild med ham"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:21 pm

Jack sukkede tungt "ah.. hm.. hvorfor tror Angel at jeg er vild med Olivia?"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:24 pm

Gabriel sukkede og kørte en hånd over .. nej .. igennem .. sit hår, "Hrm, det er min skyld" indrømmede han, "Hun var med Zaryanova til en fest" sagde han og så mistroisk ud, "De virkede tæt ... jeg udtrykte overraskelse og bekymring .. hvad foregår der med dem?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:25 pm

"De fake dater" sagde Jack og nikkede lidt "Amélie fortalte mig om det"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:28 pm

Gabriel rynkede brynene utilfredst, "De fake dater?" spurgte han, "Hvorfor?" -.e
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:28 pm

"Ja.. uhm, jeg har ikke spurgt for meget, for jeg vidste ikke hvor meget du ville have spurgt eller hvordan.. men Zarya er vild med en af cheerleaderne og Sombra hjælper hende med at gøre hende jaloux" fortalte han
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 9:47 pm

Gabriel knen øjnene sammen, "Ah" sagde han, "Jeg vidste der var noget galt ..." -.o
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 1475

En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitimeOns Mar 21, 2018 10:10 pm

"Ah.. det er nok uheldigt for Olivias plan." sagde Jack
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille cafe! - Gabriel Empty
IndlægEmne: Sv: En lille cafe! - Gabriel   En lille cafe! - Gabriel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille cafe! - Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 13Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Hej Jack! - Gabriel
» Fodboldtræning - Gabriel
» Billetter - Gabriel
» So... it didn't go away .. - Gabriel
» En date med Gabriel - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Byen-
Gå til: