Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Fodbold .. spild af tid - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira

Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:36 pm

Moira smilte lidt for sig selv, "Hm .. jeg fider at jeg er enig med mange af hans tanker, hvis ikke hans mål" sagde hun tænktsomt, "Jeg tror mit yndlingscitat er 'A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.'"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela

Antal indlæg : 886

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:36 pm

".. hm, I could see you feel that way" sagde hun og skævede lidt mod hende
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:38 pm

Moira nikkede med et svagt smil, "Ja" sagde hun tilfredst, "Selvom jeg da ikke lyver så meget om mig selv"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:39 pm

"Nej... men mener du er bedre end andre og helt alene i en verden af folk beneath you.." sagde Angela
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:41 pm

Moira overvejede det lidt, "Hm, ikke helt alene" rettede hun så
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:43 pm

Angela kom til at smile "hm, nej, der er vel nogle folk du kunne se dig selv med... -et par kendte forsker navne- og andre af den slags.. måske Oscar Wilde?"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:45 pm

Moira kom il at smile lidt og nikkede, "Ja, og jeg er da klar over der er andre folk på mit niveau jeg ikke kender" sagde hun og nikkede kort, "Hm, ja .. måske"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:46 pm

"Det er da en begyndelse" sagde Angela og rystede lidt på hovedet af Moira.. ikke sikker på om hun var forarget over Moiras følelser for sine medmennesker eller havde ondt af hende.. det gik op for hende at hun var begge dele. En underlig følelse.
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:47 pm

Moira så lidt på ham og smilte svagt, "En begyndelse?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:48 pm

"At du er klar over der eksistere andre mennesker på dit niveau" sagde hun og så Moira lidt an
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:49 pm

Moira nikkede og så ham an, "Hvad er det en begyndelse på?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:51 pm

"Hm, a better attitude about your fellow humans" sagde hun
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:52 pm

Moira så undersøgende på ham, "Bedre for hvem?"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:53 pm

"Dig." sagde hun og tøvede kort "og dine medmennesker."
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:55 pm

Moira trak på skuldrene, "Der er næppe nogen, der kommer til skade"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:57 pm

"Hm.." Angela tøvede kort "jeg tror du kunne komme til at føle dig ensom, hvilket er skadeligt" sagde hun "og... hvor andre måske ikke kommer til skade af ikke at være din ven, kan jeg se folk vinde af at være det... du kan være godt selskab"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:59 pm

Moira så overraskede på ha, og konstaterede at det gjorde hende glad at Angel nød hendes selskab. How odd. "Hm, jeg tror du overvurede skaden og glæden det kunne føre med sig"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:59 pm

"Jeg tror du har undervurderet den" sagde hun og så hende an "expect in one subject doesn't have to mean all"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:02 pm

Moira så hende an og bøjede hovedet i enighed, "Nej, det er korrekt"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:04 pm

Angela nikkede lidt og så hende an..
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:05 pm

"Men det betyder heller ikke at jeg tager fejl" sagde hun og smilte lidt, "Du selv er ekspert i flere felster, og har derved lige så lidt chance som mig"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:06 pm

"Hm, I know people" sagde Angela til sit forsvar "you don't seem to care about people, or notice them"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:08 pm

Moira overvejede igen anklagen lidt, "Hm, nogen folk" sagde hun så
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:09 pm

Angela tøvede kort.. og nikkede så "Olivia" sagde hun og nikkede
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 7:10 pm

Moira blinkede og rynkede brynene lidt, "Hm .... ja"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 5 Icon_minitime

Fodbold .. spild af tid - Angela
Tilbage til toppen 
Side 5 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Besøg hos Moira - Angela
» Til fest med Angel - Angela
» Angel skal testes - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Andet-
Gå til: