Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fodbold .. spild af tid - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:29 pm

Angela kom til at grine lidt og smilede "hm, ja"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:33 pm

Moira nikkede og smilte svagt ikke helt utilfreds med at have fået Angel til at grine, "Og nogen gange med mine hunde .. ikke med mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:35 pm

Angela så lidt på hende med tænksomme øjne "hm.. så, hvad driver dig? Med biologi? Hvis du ikke interesserer dig for mennesker?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:39 pm

Moira så lidt overraskede på ham, "Jeg håber at kunne finde ud af hemmeligheden bag DNA, RNA og celleopbygning .. hvorfor vi fungere som vi gør .. finde ud af, hvad hele koden betyder, så at sige .. og hvordan man kan ændre i den. Når vi bliver i stand til at læse naturens sprog, DNA, vil jeg være blandt de første til at se, hvad det gemmer på."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:40 pm

Angela så lidt overrasket på Moira og kom til at smile... hun nikkede "hm, I get that" sagde hun og så op mod himmelen "det er også meget spændende"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:43 pm

Moira nikkede og fulgte hendes blik, "Hvad er meningen med livet, hvis ikke at forstå det?" spurgte hun og smilte svagt, "At vriste dets hemmeligheder fra det?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:44 pm

Angela kom til at grine "hm, sikke en måde at sige det..." sagde hun "jeg tror ikke vi behøver vriste noget.. men.. jeg ville også gerne finde nøglen bag livet" hun smilede svagt ved tanken "hvad vi kunne gøre med den viden.. alle de mennesker vi kunne hjælpe.. de sygdomme vi kunne stoppe.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:47 pm

Moira viftede lidt med hånden, "Det er op til folk som dig at få styr på den slags" sagde hun med et svagt smil, "Men at vide det .. at forstå det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:48 pm

Angela så mod hende "hm, du vil bare vide det?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:51 pm

Moira nikkede og et svagt smil rørte hendes læber, "Ja .. vi finder allerede ud af mere og mere hver dag .. der er færre og færre hemmeligheder for os, og jeg vil være med til at finde de sidste"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 5:52 pm

"Hm, måske lidt optimistisk" sagde hun og smilede svagt "jeg tror ikke vi kan nå at finde alle hemmelighederne i vores livstid.. måske ikke menneskets livstid... der er så meget, men måske nøglen til liv"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:00 pm

Moira kom ril at smile, "Hm, nogen gange må man sigte højt" sagde hun, "Om man ikke når sit mål, så når man noget"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:03 pm

Angela grinede lidt "jeg tror at nøglen til liv er et fint mål" sagde hun.... ".. desuden har jeg høje nok mål, jeg tror det går"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:04 pm

Moira smilte lidt, "Hm .. jeg håber at kunne nå længere" sagde hun, "Og hvem ved .. med lidt held har vi en formel på evigt liv"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:05 pm

Angela blinkede med øjnene og så overrasket på Moira... hun rødmede svagt og nikkede "y-yeah. Præcis"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:07 pm

Moira nikkede og smilte svagt, "Og hvad stopper os så?" spurgte hun tilfredst, "Hvad kan om muligt stå i vores vej?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:08 pm

"Hvis vi fandt nøglen til evigt liv? Ikke meget" sagde hun med et smil "nej, hvis vi havde alt tiden.. så skulle vi nok finde svarene på et tidspunkt"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:11 pm

Moira nikkede tilfredst, "Præcisr" sagde hun og hendes øjne skinnede, "Intet vi ikke kunne nå .. ingen hemmelighed for dyb, DNA, verdens skabelse .. liv i rummet, hvordan liv kommer til, det hele ville være inden for rækkevide"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:12 pm

Angela så på Moira og kom til at smile "hm.. that is a beautiful goal"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:14 pm

Moira smilte svagt, "Det syntes jeg bestemt også" sagde hun enigt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:15 pm

Angela smilede lidt og så Moira an.. hun var en passioneret kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:18 pm

Moira smilte et svagt, lidt fornøjet smil, "We are all in the gutter but some of us are looking at the stars" quoterede hun
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:20 pm

Angela blinkede med øjnene og rystede på hovedet "hm, what a thing to say" sagde hun uenigt og så hende an
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:21 pm

Moira smile svagt, "Du er ikke en fan af Oscar Wilde?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 23, 2018 6:34 pm

"... Jeg siger ikke at han ikke var en talentfuld forfatter, men nej... jeg kan ikke sige jeg deler hans verdenssyn" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fodbold .. spild af tid - Angela   Fodbold .. spild af tid - Angela - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fodbold .. spild af tid - Angela
Tilbage til toppen 
Side 4 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Til fest med Angel - Angela
» Besøg hos Moira - Angela
» Angel skal testes - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Andet-
Gå til: