Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Besøg hos Moira - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 1:36 pm

Moira rystede lidt på hovedet og nussede sin hund, "Skulle det ske"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 1:40 pm

Angela smilede og nikkede "ja, ellers skal du selvfølgelig ikke"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 1:40 pm

Moira nikkede bestemt, "Og det er nok næppe noget jeg kommer til at skulle bekymre mig om"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 1:45 pm

"Nej.. jeg tror også det er større risiko for du lader den rigtige partner gå end at end lader den forkerte blive" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 1:47 pm

Moira fnøs og rystede lidt frustreret på hovedet, "Hrmf, jeg tror ikke jeg skal bekymre mig om nogle af tingene"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 7:42 pm

Angela fnøs "nej, det troede jeg heller ikke før du gjorde det tydeligt du er bange for at elske"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:21 pm

Moira hævede et øjenbryn, "Jeg er aldeles ikke bange for at elske"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:23 pm

"Jo du er" sagde Angela matter of factly.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:24 pm

Moira fnøs og rystede på hovedet, "Nej, det er jeg ikke. Jeg kan elske"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:25 pm

Angela kom til at smile "selvfølgelig kan du elske"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:27 pm

Moira nikkede irriteret, "Ja, og jeg er ikke bange for det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:28 pm

"Jo." sagde Angela og så hende lidt an "I wonder why...." hun lød tænksom
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:29 pm

Moira så lidt frustreret på hende, "Nej. Det er jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:30 pm

Angela så undersøgende på Moira "hvad er du bange for ikke at kunne give?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:34 pm

Moira så lidt irriteret ud, "Jeg er ikke bange" gentog hun, "Men jeg ved, hvad mennesker forventer"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:34 pm

"Og hvad er det mennesker forventer du ikke kan give?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:38 pm

Moira så lidt irriteret på hende, "Tid, engagement og passion blandt andet"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:39 pm

"Nu er du jo heldigvis både et passioneret og engageret menneske" sagde Angela og hævede et øjenbryn "hvilket jeg er sikker på ikke bliver et problem at dele når du finder et menneske du har lyst til at være sammen med"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:46 pm

Moira fnøs, "Jeg er engageret i forskning, ikke i mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:47 pm

"For nu" sagde Angela og smilede lidt "du ved, jeg har ikke bedt dig om at være engageret i nogen du ikke føler engagement eller passion for."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:51 pm

Moira rystede lidt på hovedet, "Hrmf, mennesker er besværglige"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:51 pm

"Se, så problemet er slet ikke om du kan finde noget at være passioneret og engageret omkring, problemet er at du er bange for hvad det vil gøre ved dig" sagde hun tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:55 pm

Moira så irriteret på hende, "Hvad mener du med det?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:56 pm

"Du kan ikke lide ideen om at der er nogen udefra der kan få dig til at føle og opføre dig anderledes end hvad du vurdere er logisk og fornuftigt" sagde hun tilfreds "that's what scares you"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 26, 2018 8:58 pm

Moira fnøs igen, "Det skræmmer mig ikke" sagde hun bestemt, "Men det er uheldigt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg hos Moira - Angela
Tilbage til toppen 
Side 3 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Moira O'deorain? - Moira
» Til fest med Angel - Angela
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Angel skal testes - Angela
» Olivia not here - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Byen-
Gå til: