Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Besøg hos Moira - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:40 pm

Moira gav hende snoren med at svagt smil, "nej det tror jeg ikke, hun kan være lidt ivrig, men ikke noget der burde give problemer"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:45 pm

"Super" sagde Angela og smilede ned til hvalpen "så skal vi gå tur!"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 2:54 pm

Hvalpen gøede glad og gav sig til at hoppe rundt om Angel! Moira smilte og åbnede døren for dem
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:01 pm

Angela smilede lidt og gik udenfor med hvalpen!
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:07 pm

Moira gik med med den store hund, "det er også et fint vejr"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:11 pm

Angela så op på himmelen og nikkede i enighed "ja, det er det"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:16 pm

Moira smilte og gik mod parken, "og det er godt for hundene at komme ud"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:20 pm

Angela nikkede "heller ikke helt skidt for os" sagde hun og strakte sig "vi har siddet inde det meste af dagen"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:24 pm

Moira nikkede og sukkede, "ja ... og det har man desværre brug for pauser fra"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:32 pm

"Ah det er da hyggeligt" Angela sendte Moira et varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:36 pm

Moira rystede lidt på hovedet, "er der noget du ikke bryder dig om?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:47 pm

"Massere" forsikrede Angela med et lille grin "men det er ikke gåture i god vejr" hun sendte hende et smil "jeg er ikke glad for gyserfilm.. jeg kan ikke tage dem, jeg ved det er fake, men jeg ender altid med at skrige og blive til underholdning for hvem end der nu har lokket mig til at se en.. teknomusik? Ikke min genre. Jeg hader det ikke, og jeg kan forstå hvordan folk danser til det, men det er for sjæleløst til mig.. jeg elsker at læse, men der er godt nok mange bøger jeg ikke har elsket" fortsatte hun tænksomt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:54 pm

Moira så interesseret på Angel og måtte, ikke for første gsng, konstatere at fyrens ord var .. interessante, selvom de absolut intet havde med videnskab at gøre, "hm ... gyser film siger mig ikke så meget, men ikke fordi de er for skræmmende ... ja, det er de færreste bøger, der virkelig er værd at bruge tid på"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 3:58 pm

Angela så interesseret på hende "du bliver ikke skræmt af gyserfilm? Kan du lide nogen bøger der ikke beskæftiger sig med videnskab?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:04 pm

Moira rystede på hovedet, "normalt skræmmer de mig ikke, men jeg har svært ved at se ideen .. og ja, der er da et par stykker"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:06 pm

Angela så nysgerrigt på hende "hvilke bøger kan du lide?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:08 pm

Moira overvejede det lidt, "hm ... ringenes herre er ikke dårlige"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:14 pm

Angela blinkede med øjnene og så forundret på Moira "du kan lide fantasy?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:18 pm

Moira trak lidt på skuldrene, "noget fantasy" sagde hun og rynkede lidt på næsen
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:22 pm

Angela prøvede ikke at smile af Moiras udtryk "ah, hvilken fantasy er ikke faldet i din smag?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:28 pm

Moira rystede lidt på hovedet, "for mange til at nævne dem alle ... men jeg brød mig ikke om hele dragonlance serien .. "
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:32 pm

Angela kom til at smile "men du læste den?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:38 pm

Moira fnøs, "jeg læste noget af den"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:41 pm

"Du er fantasy fan" konstaterede Angela med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitimeOns Mar 28, 2018 4:44 pm

Moira så ham lidt an, "hm .. jeg er fan af nogle fantasy værker" rettede hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg hos Moira - Angela
Tilbage til toppen 
Side 9 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Moira O'deorain? - Moira
» Til fest med Angel - Angela
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Angel skal testes - Angela
» Olivia not here - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Byen-
Gå til: