Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Der er en fejl - Angel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:11 am

Moira kom til at grine lidt og smilte svagt, "Hm .. nej, det kunne jeg forestille mig"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:12 am

".. men ja" sagde hun så tøvende ".. Angel og jeg byttede kroppe"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:15 am

Moira så undersøgende på hende, "Hm ... med magi?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:16 am

"Ja.. vi lavede et ritual.. det skulle kun have været 24 timer, men det ente med at blive fra fuldmåne til fuldmåne.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:18 am

Moira blinkede og så undersøgende på hende, "Ah .. hvorfor byttede I krop?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:19 am

"Det var åndsvagt" sukkede hun "jeg skulle læse til en test, Angel ville til en koncert.. vi havde et skænderi og vores forældre sagde Angel skulle blive inde og læse og jeg skulle gå ud og være social.. som straf"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:20 am

Moira kom til at smile lidt, "Hm .. det ka jeg forestille mig" sagde hun og så varmt på den kvindelige Angel
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:26 am

"Så, da min test var vigtig og Angel ikke ville misse koncerten.. tænkte vi at hvis vi byttede for en aften, så kunne jeg få læst og han kunne få hørt musik.. og ja.." hun sukkede "så blev vi ikke os selv igen."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:30 am

Moira nikkede og smilte svagt, "Ikke en dårlig plan" sagde hun og så hende an
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:31 am

"Nej.. og så prøvede vi at undgå at informere vores forældre om.. ja, at have brugt magi for at bryde deres udgangsforbud og så byttede vi plads." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:33 am

Moira kom til at grine lidt, "Ah ... det havde da også været uheldigt" medgav hun"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:34 am

"It had.." sagde Angela og skævede mod Moira.. ".. må jeg tilføje igen hvor ... roligt du tager alt det her, kan du magi?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:40 pm

Moira rystede på hovedet og smilte svagt, "nej, men jeg har før fået at vide, at jeg er god til at holde hovedet koldt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:10 pm

Angela så hende lidt an og nikkede ".. overraskende rolig" sagde hun... og løftede diskret hånden for at prøve at mærke om Moira kunne magi >_>
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:24 pm

Moira så nysgerrigt på hendes hånd, "Hvad laver du?" spurgte hun interesseret
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:27 pm

"Uhm" Angela rødmede da hun blev taget og smilede forlegen ".. prøvede at sense om du kunne magi.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:28 pm

Moira nikkede lidt og så nysgerrigt på hende, "Hvordan fungere det? Hvad kan du fornemme?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:30 pm

"Ingen aktiv magi, så medmindre du var god til at skjule det.." sagde hun og smilede tøvende "det er svært at forklare, det er... en kræft der strømmer igennem en, som en aura.. og man kan mærke andres aura medmindre de gemmer den"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:33 pm

Moira nikkede lidt og smilte svagt, "Hm .. ja, det lyder svært at forklare" gav hun ret og fik et tænksomt udtryk i ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:33 pm

Angela så interesseret på hende ".. hvad tænker du?"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:36 pm

Moira blinkede, "Oh .. bare at det ville være interessant at undersøge"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:39 pm

Angela nikkede lidt "det er spændende" gav hun ret
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:42 pm

Moira nikkede, "Helt bestemt .. er det noget der kan opfanges af ikke-magiske instrumenter?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:44 pm

Angela nikkede og kom til at smile "ja, jeg har eksperimenteret med at fortrylle objekter" informerede hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 7:58 pm

Moira så interesseret på hende, "Oh .. hvordan fungere det? Nogen resultater?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Der er en fejl - Angel - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der er en fejl - Angel
Tilbage til toppen 
Side 5 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel er normal - Angel
» Til fest med Angel - Angela
» Hjem til Angel - Moira
» Angel skal testes - Angela
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Andet-
Gå til: