Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Der er en fejl - Angel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:01 am

Angela så skeptisk på hende "du holder noget fra mig"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:04 am

Moira sukkede svagt, "Som sagt, intet af betydning" sagde hun .. nogen gange kunne man næsten helt savne den uintelligente Angel
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:05 am

"Hm, lad du mig om at vurdere det" sagde Angela -.o
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:08 am

Moira sukkede svagt, "Jeg mener bare, at det er ...ikke er ubehageligt at den sidste måned ikke har været skuespil"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:09 am

Angela så overrasket på Moira... og blev ramt af rigtig dårlig samvittighed. "No" sagde hun hurtigt "i hvert fald ikke det med dig og mig"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:10 am

Moira nikkede med et sagt smil om læberne, "Nej, det var den del jeg refererede til"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:12 am

Angela kom til at smile og rakte ud og gav hendes hånd et klem "nej den del var ikke skuespil..." forsikrede hun
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:13 am

Moira rødmede overraskede og beklagede for første gang i sit liv at være til begge køn, "Hrm .. godt ..."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:16 am

Angela nikkede.... hun så op på Moira... der jo var lige så smuk og imponerende når hun var i sin egen krop.. dog "du er høj" hun kom til at smile lidt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:17 am

Moira grinte overraskede og kom til at smile, "Eller måske er du lav"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:19 am

"Hey!" Angela kom til at grine lidt og rystede på hovedet "jeg har en ret average højde vil jeg lige informere... jeg mente i forhold til.. ja, vi virkede mere lige høje da jeg var Angel. Altså du var lidt højere, men det virkede mere... hrm, mindre."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:21 am

Moira kom til at smile noget mere, "Hm .. ja, Angel er da også mindre lille .. stadig lille, men ikke helt så meget"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:22 am

"Jeg er ikke lille!" udbrød Angela og rødmede svagt imens hun lagde armene over kors.. men ikke kunne finde det i sig selv til at være rigtig fornærmet. Hun havde savnet Moira...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:38 am

Moira kom til at smile mere, "Hm .. beviserne siger noget andet" sagde hun fornøjet, det var rart at snakke med .. Angela .. igen
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:46 am

".. så hvad er det her?" hun løftede opgaven og så på hende med et hævet øjenbryn "du har lavet fejl i opgaven"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:47 am

Moira blinkede og smilte svagt, "Ah ja .. jeg ville lave en test"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:52 am

"... du havde regnet ud at det ikke var den samme" hun kom til at smile lidt "hm, og min far snakker ellers altid om at folk er naive og finder på løsninger.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:53 am

Moira så interesseret på hende, "Din far?" spurgte hun g så hende an
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:57 am

Angela tøvede kort.. hun skævede mod hende ".. I'm really not supposed to talk about it.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 1:57 am

Moira smilte svagt, "Jeg kan holde på en hemmelighed" forsikrede hun
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:01 am

Angela så på hende... og tøvede... hun sukkede svagt, der var regler mod den slags ".. det uhm.. er magi"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:01 am

Moira blinkede overraskede og så hende an, "Hrm .. magi?" spurgte hun skeptisk
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:06 am

".. ja" sagde hun og tøvede kort "hrm jeg og Angel er hekse."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:07 am

Moira så hende an, "Hekse?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, "Lille kat, kost og magi?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitimeLør Apr 14, 2018 2:10 am

Angela rødmede svagt "at vi har en kat er et tilfælde... og at flyve på koste er gammeldags, man kommer ikke langt til kost inde i byen"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Der er en fejl - Angel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Der er en fejl - Angel   Der er en fejl - Angel - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der er en fejl - Angel
Tilbage til toppen 
Side 4 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» Angel er normal - Angel
» Til fest med Angel - Angela
» Hjem til Angel - Moira
» Angel skal testes - Angela
» So, how much do we all love Angel :D? - Sombra, Moira, Gabe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Andet-
Gå til: