"Jeg holder også af at svømme, men mere på stranden end real, dedikeret svømning." sagde hun tænksomt
Moira
Antal indlæg : 820
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:06 am
Moira nikkede lidt, "Hm ... ja, det er også det bedste sted at svømme"
Angela
Antal indlæg : 886
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:21 am
"Det er det" sagde Angela med et smil "mig og min familie tager tit til stranden i ferierne"
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:22 am
Moira nikkede med et smil, "Det lyder rart" sagde hun, "Det gør min også"
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:23 am
"Ja?" Angela så mod hende "O'Deorain, er det irsk?"
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:26 am
Moira nikkede med et smil, "Ja det er det" sagde hun, "Vi bader normalt også mest i Irland .. ikke at det er meget velegnede, men min far insistere på at de smukkeste kyster i verden findes der"
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:27 am
Angela kom til at smile "Irland skulle også have nogle smukke natursteder" sagde hun og smilede lidt "det er en charmerende accent, jeg synes også den lød irsk"
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:30 am
Moira så overraskede på ham og hævede et øjenbryn .. prøvede han at flirte? ... næppe, det ville han i hvert fald ikke komme langt med. "Den er irsk."
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:32 am
Angela rømmede sig da Moira så... mindre glad på hende. Det havde også måske kommet ud forkert. Hun rødmede forlegen "altså, ikke.. uhm.. jeg mente bare det er en pæn accent" sagde hun hurtigt..
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:33 am
Moira hævede sit øjenbryn mere og nikkede en enkelt gang, "Godt"
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:34 am
Angela nikkede hurtigt også forlegen til siden og stoppede med at snakke. Det gik godt nok hurtigt når man var en mand med sådan noget.. hun måtte hellere være forsigtig med komplimenter. Som pige kunne man jo nærmest kysse en anden kvinde uden nogle lagde noget i det.
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:37 am
Moira så Angel lidt an, men kunne tilfredst konstatere at han var holdt op med sine tilnærmelser, "Hm, så er vi ved biblioteket"
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:39 am
"Ah, det er vi også" Angela smilede lidt lettet "nå, så må jeg hellere komme igang" hun smilede lidt forlegen til hende og gik hen for at finde sig et bord.
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:40 am
Moira nikkede enigt, "Også jeg" sagde hun og så sig om efter et godt sted at sidde
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:42 am
Angela flygtede lidt fra Moira over til et af bordene der ikke sad nogen ved og som var i den lidt mindre besøgte del af biblioteket. Hun ville helst ikke løbe ind i for mange af Angels venner. Ikke at hun burde være meget bange for at møde Angels venner her. Hun kom til at grine lidt af sin egen joke... og pakkede sine ting ud med et smil.
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:43 am
Moira holdt lidt øje med Angel mens han satte sig .. men han virkede virkelig til at have tænkt sig at lave lektier. Hun satte sig ved sit sædvanlige bord
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:44 am
Angela fik pakket sine ting ud og gik igang med at læse de ting Jack havde sagt de havde for. Det var heldigvis ikke så mange sider, men hun ville nok også få noget ud af at læse lidt mere op. Heldigvis var de fleste af emnerne noget hun allerede havde haft noget af, så hun var ikke helt lost.
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:48 am
Moira kunne ikke lade være med at sidde og se lidt på Angel ... han lavede stadig lektier?
Angela
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:51 am
Angela fik på en times tid læst sig igennem de kapitler der var relevante for i morgen. Da hun var færdig med lektierne til i morgen, åbnede hun sin computer op og begyndte at arbejde på hende og Moiras projekt!
Moira
Emne: Sv: Moira O'deorain? - Moira Lør Mar 17, 2018 12:52 am
Moira lavede sine egne lektier og arbejde på projektet, mens hun hele tiden holdt lidt øje med Angel .. besynderligt