Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Til fest med Angel - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:20 pm

Gabriel så overraskede på ham, "Det kan du!" udbrød han
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:25 pm

Angela rødmede dybt og shushede på Gabriel! "N-nej jeg kan ej. S-sure, hun er smuk og intelligent, men det er der mange kvinder der er, det betyder ikke noget" hun så sig lidt nervøst omkring, det ville Angel sikkert slet ikke værdsætte at folk troede.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:27 pm

Gabriel kom til at grine, men sænkede stemmen, "Jo .. det er du så meget"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:28 pm

Angela rødmede og så lidt frustreret på Gabriel "hun er charmerende, men det er ikke mere end det" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:29 pm

Gabriel grinte lidt, "Ja ja ... Moira er bare så charmerende"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:30 pm

"Det er hun da" mumlede Angela med røde kinder
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:31 pm

Gabriel hævede et øjenbryn, "Sure .. hvis man er forelskede .."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:33 pm

"Jeg er ikke forelsket" mumlede Angela hurtigt og rødmede "det er bare en crush, j-jeg kender hende ikke engang særligt godt endnu, det er alt for tidligt at konstatere jeg er forelsket. Og hun er også kynisk og frustrerende, så det er jo ikke sådan jeg siger hun er perfekt eller noget. B-Bare at hun har nogle charmerende kvaliteter, jeg er slet ikke sikker på jeg ville have lyst til at date nogen der synes en teaterforestilling kom før skuespillernes ve og vel"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:35 pm

Gabriel hævede fornøjet et øjenbryn, "Ah ja ... så kan jeg godt se der ikke er noget i det .. når nu i ikke er enige om teater"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:36 pm

"Om hvad der er vigtigt i andre mennesker" sagde hun og rynkede brynene "intelligens er vigtigt, surely, men der er mange måder at være intelligent på, ikke kun biologi.. og at være et godt medmenneske og behandle andre ordenligt er kvaliteter jeg ville vælge før biologi any day."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:39 pm

Gabriel så ham lidt an, "Hm .. så måske ikke Moira, nej"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:40 pm

Angela nikkede bestemt "så ikke Moira nej" sagde hun, det kunne alligevel ikke være Moira. Ud over at Moira ikke virkede til at bryde sig om hende på et.. fysisk plan, så var Moira næppe til kvinder og de skulle ikke ses efter denne her måned.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:41 pm

Gabriel så ham an, "Du virker ellers vældig glad for hende"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:43 pm

Angela rødmede svagt "det er ikke vigtigt, det er ikke sådan at hun bryder sig om mig og efter projektet skal vi ikke have mere kontakt. Så hvis jeg finder hende... appealing, er det en ide der skal ud af hovedet så hurtigt som den kom" sagde hun bestemt til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:45 pm

Gabriel kom til at smile lidt mere, "Hm .. hvis hun snakker til dig, kan hun lide dig mere end de fleste"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:46 pm

Angela kom til at smile lidt ".. nah.. hun synes jeg er en hjernedød fodboldabe" mumlede hun, men smilet forlod ikke hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:48 pm

Gabriel grinte lidt, "Hm .. sandt, men alligevel .." .. kunne Moira lide Angel?
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:49 pm

Angela rømmede sig "så, jeg har ingen illusioner om at.. ja.."
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:51 pm

Gabriel nikkede fornøjet, "Ja ja .. hvis du siger det"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:51 pm

Angela nikkede bestemt!
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:53 pm

Gabriel brummede fornøjet af ham
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:54 pm

"... hrm.. don't tell anyone?" sagde han lidt bedene
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:56 pm

Gabriel nikkede lidt, "Don't worry ... I won't" forsikrede han
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:57 pm

Angela nikkede taknemmeligt..
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 9:34 pm

Gabriel så ham lidt an og rystede på hovedet, "Det havde jeg alligevel ikke troet"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fest med Angel - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fest med Angel - Angela
Tilbage til toppen 
Side 5 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Angel skal testes - Angela
» Angel er normal - Angel
» Til fest med Olivia - Sombra
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Besøg hos Moira - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Fællesområde-
Gå til: