Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Til fest med Angel - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:35 pm

"Ah ja, hun er da heller ikke altid helt sød ved mig" medgav Angela og smilede lidt "men er hun virkelig det ved nogen? Jeg tror bare hun skal varme op til en"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:37 pm

Gabriel kom til at grine lidt og rystede på hovedet, "Hrm .. jeg tror man får mere ud af at vente på polerne smelter"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:38 pm

"Ah hun er da allerede meget mere venlig" sagde Angela med et grin "vi har faktisk haft nogle ret hyggelige samtaler"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:39 pm

Gabriel så meget overraskede på ham, ".... Om hvad?" o.o
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:42 pm

"Vi snakkede lidt om hvordan vi holdt jul" hun smilede "jeg havde taget noget kringle med som mig og min mor plejer at bage til juletid og vi snakkede lidt om forskellige traditioner med vores familier, Moira tager nogengange ud og fælder juletræ med sin far"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:43 pm

Gabriel så chokeret på ham, "... det har Moira fortalt dig? .. høfligt?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:44 pm

"Ja" sagde Angela og smilede "hvis man er villig til at have en samtale med hende, åbner hun op"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:46 pm

Gabriel så ret tvivlende på ham, "... ah .. virkelig?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:46 pm

"Ja" hun nikkede og smilede lidt "hun er.. spændende, jeg har ikke mødt nogen som hende før" sagde hun tænksomt
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:49 pm

Gabriel brummede lidt, "Nej .. hrm .. jeg vidste ikke du havde tænkt dig at deltage i projektet?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:50 pm

"Ah.. nej" han rynkede brynene lidt "nej det var heller ikke planen, men jeg tænkte.. at det var heller ikke fair"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:57 pm

Gabriel så overraskede på ham, "... Oh .. det var godt"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 7:58 pm

Angela nikkede lidt "ja" sagde hun med rynkede bryn
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:01 pm

Gabriel så ham an, "... Hvorfor det pludselige meningsskift?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:01 pm

"Uhm" Angela tøvede.. og trak på skuldrene "hrm, uhm, træneren peptalkede og uhm mine forældre og sådan"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:04 pm

Gabriel så ham lidt an og nikkede, "Ah .. godt godt .."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:04 pm

Angela nikkede alvorligt "yup"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:08 pm

Gabriel så ham an, "Hm .. er .. du kan følge med hende?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:09 pm

Angela blinkede med øjnene og rømmede sig, nej det burde han selvfølgelig ikke kunne "ah selvfølgelig ikke helt, hun er jo dygtig og jeg er jo ikke dygtig, så, men uhm, ja det går da"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:11 pm

Gabriel hævede et øjenbryn, "Og hun lader dig være med?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:12 pm

"Jeg er jo hendes labpartner.. hun har ikke meget valg.. og jeg møder op... så" hun tøvede "hun prøvede at ignorere mig, men jeg gør mange af de praktiske ting nu, så jeg tror det var en fordel"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:14 pm

Gabriel så skeptisk på ham, "Ah .......... kan du lide hende?" -.o
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:15 pm

"Ja" sagde Angela med et smil ".. yeah I think I do"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 1045

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:17 pm

Gabriel så mistroisk på Angela, "Hrm .. mere end lide hende?" -.o
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 19, 2018 8:17 pm

"Hm?" Angela så forvirret på ham... og rødmede så overrasket "o-oh? N-nej nej" sagde hun hurtigt og grinede forlegen imens hun så væk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til fest med Angel - Angela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest med Angel - Angela   Til fest med Angel - Angela - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til fest med Angel - Angela
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Angel skal testes - Angela
» Angel er normal - Angel
» Til fest med Olivia - Sombra
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Besøg hos Moira - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Skolen :: Fællesområde-
Gå til: