Fanfic AU Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Besøg hos Moira - Angela

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:22 am

Moira nikkede lidt og nussede videre, "Ja, det er det" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:24 am

Angela nikkede lidt. Der var heller ingen grund til at gøre Moira mere irriteret. Hun fandt jo forhåbentlig nok nogen en dag...
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:26 am

Moira tøvede lidt og så Angel lidt an, "Og hvad med dig? Plaer om stor kærlighed og bryllup?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:27 am

Angela rødmede svagt og trak tøvende på skuldrene ".. jeg håber da at finde en partner en dag, ja.. jeg ville ikke have noget imod et bryllup"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:30 am

Moira nikkede lidt og så ham an, "Hm .. og hvad forventer du af en sådan partner?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:32 am

"Ah.. det er et stort spørgsmål" sagde hun tøvende ".. en der elsker og respektere mig.. en jeg kan være mig selv omkring.. en der inspirere mig og udfordrer mig, men også forsikre mig og gør mig tryg... en der udfordre mig til at være den bedste udgave af mig selv jeg kan være og som jeg kan give det samme.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:36 am

Moira så ham an og nikkede lidt, "Hm .. ja" sagde hun og rynkede brynene, det var som hun havde regnet med, mere end hun ville være i stand til at leve op til
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:36 am

Angela rødmede svagt "I mean.. big love is.. ja" hun tøvede "the real deal right? Det kommer jo ikke forbi hver dag.. jeg er villig til at vente. So should you"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:38 am

Moira så ham lidt an og nikkede kort, "Så, du går og venter på den eneste ene .. hvor romantisk". Det var med besvær at Moira holdt et rul med øjnene tilbage
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:40 am

Angela rødmede og så lidt væk "du kan gøre hvad du vil, jeg tror på kærlighed."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:42 am

Moira så ham an og rynkede brynene lidt, "Jeg har aldrig sagt jeg ikke tror på kærlighed"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:43 am

"Den eneste ene så.." sagde hun tøvende og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:46 am

Moira hævede et øjenbryn, "Jeg tror ikke på at vi alle sammen har en eller anden, der venter på os derude, hvis det er det du snakker om"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:47 am

".. hm, nej" sagde Angela og tøvede "det ved jeg sådanset heller ikke.. nok ikke noget sjælebestemt, jeg tror da der er flere kandidater.."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:49 am

Moira nikkede lidt, "Hm .. bestemt" sagde hun, "Og for nogen er der ingen"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:50 am

"Nej." sagde Angela og så strengt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:52 am

Moira hævede et øjenbryn, "Der findes folk, der aldrig finder sand, perfekt kærlighed."
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:53 am

"Men ikke fordi der ikke er nogen for dem i verden" sagde hun og tøvede "jeg... anerkender at nogen ikke lykkedes at finde en, men ikke fordi der ingen findes."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:55 am

Moira trak på skuldrene, "Det er svært at vide, er det ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:55 am

Angela så skeptisk på hende "nej."
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 2:58 am

Moira nikkede lidt, "Jo, hvad bassere du din antagelse på?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 3:01 am

"Hvor mange forskellige mennesker der findes, hvor mange forskellige folk der har partner selvom at de har alle odds mod sig... en mand uden et ansigt er gift og har børn. Verden laveste kvinde er gift. Og mange af dem der ikke finder nogen, er helt almindelige mennesker, der bare ikke... finder dem. Ikke fordi det er umuligt. Men fordi de holder sig for sig selv. Og der er rigeligt af folk der ude der ville have lyst til at være din partner og jeg har svært ved at forestille mig at du ikke ville kunne lide en eneste af dem." sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 6:59 am

Moira så ham an og rynkede brynene svagt, "nogen har ikke en personlighed der egner sig til romantiske forhold"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Antal indlæg : 886

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 7:03 am

"Du tager fejl." sagde Angela bestemt "du skal bare finde en anden med de samme værdier"
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Antal indlæg : 820

Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2018 7:07 am

Moira så tænksom ud, "hm ... men hvad så, hvis jeg ikke falder for en med de samme værdier?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg hos Moira - Angela   Besøg hos Moira - Angela - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg hos Moira - Angela
Tilbage til toppen 
Side 5 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Moira O'deorain? - Moira
» Til fest med Angel - Angela
» Fodbold .. spild af tid - Angela
» Angel skal testes - Angela
» Olivia not here - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fanfic AU Overwatch :: Udefor skolen :: Byen-
Gå til: